Senaste nytt
Snyggt sammanställt och härlig resa! Kan du gå in lite mer på awardbokningarna? Ser att du har 16 legs award så antar två bokningar varav en med 2-4-1. Hur lade du upp dem? Eller du kanske redan postat dem i tråden för lyckade bokningar?

Får inte ihop det med dina awardresor hur det bara kostade 139.500.

Ja du.. kanske inte ska diskuteras öppet :rolleyes:

Som @Abbs skriver. Jag har valt att inte öppet skriva exakt hur mina bokningar var strukturerade :rolleyes: Det är ju inte för intet som BC-träffar existerar.

@Tonton har åstadkommit något få andra har gjort, nämligen få mig (om ej för en kort stund) riktig avundsjuk. @jerixon har det fina kärleksfulla smeknamnet "Valpen" för den unge Tonton. Min korta avundsjuka begrundas av "tänk om jag visste allt han vet, om jag hade alla samma möjligheter när jag var valpen". ;) Men så minns jag att mitt liv har bestått av stolpe in.

Det här är en resa som består av stort mod, en gigantisk portion äventyr, en ödmjuk och tacksam inställning, och i en riktig BC.se optimeringsanda: precis som Martin, Jacob och de andra initiativtagarna föreställde sig när de öppnade BC.se anno 2011.

Tyvärr har jag inte kunnat läsa allt i detaljer, men när tiden kommer (om sisådär 16-18 år) där jag möjligtvis kan få resa ensamt igen i 28 dagar som pensionär till någon "-stan" vet jag vem jag skall ringa för tips.

"I bow in respect"

Toppen