Senaste nytt

squeezen

Medlem
haha jo jag har ju sett dem skyltarna, och även läst om folk som har åkt dit. Men det har ju faktiskt varit folk som inte har för avsikt att avresa. Jag såg mig ju inte som en sådan på morgonkvisten - Ville ju bara se till att min väska inte försvann innan jag käkade frulle i TPR :rolleyes: Well well - man lär sig av sina misstag!

Ja, det verkar finnas en biograf här på T3 någonstans - ska titta närmare på det!
Satsa på myaerotel om det inte är alltför dåligt väder.
Rum att hyra med timspris, utomhuspool, lounge, gym
 

NTA

Medlem
Changi är ju bra att fördriva tid på. Jag och en kollega joggade 13km för ett par år sedan airside innan det var dags för TPR. Det såg nog ganska märkligt ut...

Men annars så är ju poolen riktigt nice, brukar oftast vara ganska lugnt där.
Rummen är också skönt att hyra, men om du har en nattflight vidare så känns det onödigt.

Sen har du ju redan en plan, alla lounger!
 

gneken

Medlem
Hade ca 15h att slå ihjäl i Changi eftersom sällskapet va helt död efter flyget från HND. Planen var ju att vi skulle ut och käka, ta det lugnt i SIN. VI lämnade flygplatsen en gång för att besöka Jewels och handla lite råvaror till köket :) Annars så hängde vi i TPR tre gånger(även här vi spenderade mest tid, åt, prata, slösurfa, spelade på Switchen), va i de olika First Class loungerna, krigade med alla som ville köpa Irvins salted egg produkter (rekommenderas att testa!).
 

Tonton

Medlem
Poolen och sova i en solstol några timmar och sedan lounge run inkl. bubbeltestning. Bubbeltestning innebär att alla drycker med bubblor skall testas i alla lounger du besöker. Kör hårt!

Hyra rum på 6 tim för lite sömn inkl gym kanske? Hade 22,5 tim på Changi förra året och även om jag var i TPR 4 gånger under dygnet plus gjorde lite annat så behövde jag i alja fall sova några timmar.

Själv hade jag nog tagit poolen för att ladda och återställa, därefter åter till TPR
emoji6.png

Satsa på myaerotel om det inte är alltför dåligt väder.
Rum att hyra med timspris, utomhuspool, lounge, gym

Ert ord är min lag! Sov i drygt 2h vid poolen och slappade sedan 2h till. Helt okej värde för cirka 130kr som det kostade :)

D1FDAAA9-24AE-4A4D-B287-9914824B7649.jpeg



Sedan har jag varit förbi fjärilshuset en stund - det var trevligt!

E74D3592-65BD-4FAA-9861-6DC0F15BEAE2.jpeg


Nu tillbaka i TPR så har jag duschat och precis så öppnade de en ny flaska champagne för mig! Sällan har 14h fast airside känts så bra!

E2E5B08D-85D7-479F-96FD-E27D715AC51E.jpeg


Jag hade hängt vid poolen och chillat. Men eftersom du efterfrågar förslag så kan jag absolut se mig dig åka lite rutchkana, givet med bildbevis. :p

Först mat - sedan ska vi se om jag kan fixa detta! :)
 

Tonton

Medlem
Var tror ni jag flyger vidare ikväll? Gissa på!

Lite ledtrådar
  • Det är business som gäller.
  • Jag startar efter strax midnatt och landar strax innan 08 lokal tid.
 
Toppen