Senaste nytt
Tack själv för att vi fick hänga på!
Jag tänkte senare idag eller imorgon börja summer ihop resan och reflektera lite över den i ett inlägg eller två.

Men först och främst vill jag tacka alls om har orkat läsa, men även gillat inläggen! Det har gett mig motivation till att fortsätta uppdatera.

Stort tack till Er alla!

Jag var ju såklart även tvungen att ta en bild på min Coke Zero ombord i Plus. Att sedan en person ur ledningsgruppen på ett av Sveriges största börsbolag gick på toa och samtidigt lämnade sin dator olåst, med skärmen i full gång, sin mailklient öppen och skärmen lite vriden mot mitt håll, precis när jag skulle ta min bild - ja det var ju olyckligt
Jag försöker få ihop det, colan står ju på samma bord som datorn. Lånar du grannens bord för bilden?

Stort tack för att vi fått hänga med på din häftiga resa.
Jag har nu blivit intresserad av att åka till länder som jag inte alls tänkt på förut som möjliga resmål.

Trodde du skulle upp och joxa mer uppe i nordöstra Asien :D

+1. Vad är där här för turboresa utan några stopp egentligen?

Haha - jag hade ju planer på mycket mer spännande saker där uppe i nordöstra asien, inklusive korsa Ryska-kinesiska gränsen med en lokalbåt - som jag hade planerat i månader med hjälp an en kompis som talar Ryska - men som sedan "förstördes" av att Asiana bestämde sig för att få taskig ekonomi och ställa in massa rutter.

Men det finns ju alltid fler chanser - och jag måste ju resa någonstans nästa år också... ;)

Toppen