Första natten på Holiday inn express Baruna. För 5$ extra får man 5000 poäng extra till IHG, totalt pris för en natt ca 500 kronor. Imorgon flyttar jag dock till InterContinental för 2 nätter. Ja jag har valt boende utifrån att poängmaximera resan.Vilket hotell bor du på i Bali?
Håller på att planera sommarresan och är också inne på en IHG-combo på Bali.Första natten på Holiday inn express Baruna. För 5$ extra får man 5000 poäng extra till IHG, totalt pris för en natt ca 500 kronor. Imorgon flyttar jag dock till InterContinental för 2 nätter. Ja jag har valt boende utifrån att poängmaximera resan.
Bokat Club med Ambassador vouchern I två nätterHåller på att planera sommarresan och är också inne på en IHG-combo på Bali.
Har du bokat IC-Club området eller bara vanligt rum?
Om du blir trött på restaurangerna på hotellet så finns det en trevlig restaurang om du går ut mot vägen, tar vänster och på andra sidan gatan efter några hundra meter ligger ett ställe där personalen har snickarbyxor.Bokat Club med Ambassador vouchern I två nätter
Ska försöka komma ikapp med rapporteringen här så att det kommer info om detta framöver
I'm game, menar du på lördag? Vi kan ta det i PM.Jag kommer till Bali ikväll.
Ska vi ha ett BC möte på Mama's German Restaurant på Jl. Legian imorgon?