Supertips, det hade jag ingen aning om. Tack!Tänk på du kan använda fasttrack i BKK för immigrationen när du landar om man har Biz biljett.
Kul att höra att SAS Business står sig bra mot dom du nämner. Har aldrig flugit SAS C själv (än). Men tänker att jag ska få till det till Incheon i framtiden!Överlag en mycket trevlig flight! Sett till mat (iaf middagen), service och komfort är det nog bästa businessflighten för min del. Men då jämför jag såklart med de jag har erfarenhet av (LH, OS, LX, TK...) och inte de som sägs vara top-of-the-line (NH, SQ, QR etc).
Tofflor låg i stolen vid boarding tillsammans med amenity kit bestående av strumpor, sovmask, tandborste, tandkräm, hudkräm och läppbalsam.Låter som en bra flight! Bjöds det på tofflor? Har du nån uppfattning gällande komfort lilla kontra stora kabinen? Oljud från galley etc.
Testar rad 1 BKK-CPH hem ikväll så kan återkomma med en liten uppdatering gällande detta.Har du nån uppfattning gällande komfort lilla kontra stora kabinen? Oljud från galley etc.
Jag gillar tyvärr inte första raden. Två gånger har jag suttit där båda gångerna har jag fått en infant sidan om. Självklart har alla rätt att flyga men jag väljer numera rad 3 eller 5 om jag åker själva, då blir jag inte lika påverkad på ett natt flyg.Testar rad 1 BKK-CPH hem ikväll så kan återkomma med en liten uppdatering gällande detta.![]()