Senaste nytt

[Semi-live] Errorfare oneworld

oneM

Medlem
Man kan säga att man känner irritationen i luften. Det har tydligen varit åskmoln över FLL vilket orsakat förseningen. Oklart hur alla andra plan de senaste timmarna fått landa då...

Servicen är i alla fall helt ok. Glömde att ta kort på min charkbricka men det var inte så mycket att hurra om. Just nu vill jag bara hoppa ner i en säng och sova. Schysst med 20 min gratis wifi för att kolla på 30 sek reklamfilm.

Visa bifogad bild 141756
Skapligt iced out Audemars Piguet klocka han som sitter på 1B verkar ha :D

Ser riktigt nice ut, grattis till denna bokning!
 

Davvelavve

Medlem
Än är inte utresan helt fullbordad.
Jag har sovit max 1 timma sedan jag lämnade London. Min kropp håller på att ge upp...

Dagens flight blir mellan MIA-GUA med American Airlines business, 737-800. Den är dock bokad med avios.

Sitter i admirals club och kan konstatera att frukost alternativen är väldigt svaga.
Jag_vill_sova
 

Tamas

Medlem
Än är inte utresan helt fullbordad.
Jag har sovit max 1 timma sedan jag lämnade London. Min kropp håller på att ge upp...

Dagens flight blir mellan MIA-GUA med American Airlines business, 737-800. Den är dock bokad med avios.

Sitter i admirals club och kan konstatera att frukost alternativen är väldigt svaga.
Jag_vill_sova
Okynnesflygning är inte för de svaga, håll ut :)
 

Davvelavve

Medlem
Då kör vi sista flighten på ett par veckor. Sova sova sova står på schemat. Hasta la Vista och tack för er som följt tråden! :)

PXL_20230418_163247644.jpg
 
Toppen