Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

Får jag presentera Lani, min nya kompis som tar mig till Honolulu.

Först ombord i First, fått lite bilder. De serverar dock Castelnau som pre departure champagne?!

2 månader sedan Lani började flyga till Hawaii och allt är fräscht. Har fått wifi för hela resan så blir kanske lite updates under resan annars får ni hålla till godo med detta så länge.
Visa bifogad bild 94911
Visa bifogad bild 94912
Visa bifogad bild 94915
Visa bifogad bild 94916
Visa bifogad bild 94914
Visa bifogad bild 94913

Nu blev jag avundsjuk!!!!! Fy fan va gött!
Vad är flighttime? 7tim?

Först ombord i First, fått lite bilder. De serverar dock Castelnau som pre departure champagne?!

2 månader sedan Lani började flyga till Hawaii och allt är fräscht. Har fått wifi för hela resan så blir kanske lite updates under resan annars får ni hålla till godo med detta så länge.
Visa bifogad bild 94911
Visa bifogad bild 94912
Visa bifogad bild 94915
Visa bifogad bild 94916
Visa bifogad bild 94914
Visa bifogad bild 94913

Ser jvligt härligt ut!

Svårt att säga vad som är bästa ölen, finns så många olika stilar.
Zenne y frontera på 3F
Saint Lamvinus 2002 (enda ölen jag fått ståpäls av)
Grower's Pale ale från Alvarado, bara några minuter gammal på fat.

Finns många andra öl som klockar in högt, tex FO från Bottle Logic, Motor Oil från Alvarado samt deras första anniversary ale.
Checkar du in med untapped?

Kommer du summera alla flighterna (i ruttformat) sen? Svårt hänga med, första inlägget inte helt uppe live va?
Blir alltså andra gången till HNL nu?

Grattis till 3000 @palmen förarår inte hur du kan konsumera så mycket. Tycker jag ligger i bra men du pacar på 1,2 mot min incheck rate :)

Visa bifogad bild 94911
Visa bifogad bild 94912
Visa bifogad bild 94915
Visa bifogad bild 94916
Visa bifogad bild 94914
Visa bifogad bild 94913
Fel tråd?

Visa bifogad bild 94911
Visa bifogad bild 94912
Visa bifogad bild 94915
Visa bifogad bild 94916
Visa bifogad bild 94914
Visa bifogad bild 94913
Snyggt, även snygg hijack av tråd ;)

Nu blev jag avundsjuk!!!!! Fy fan va gött!
Vad är flighttime? 7tim?
Ingen aning men omkring 8h tror jag.

Checkar du in med untapped?
Ja, beerflightswe tror jag är mitt nick.

Kommer du summera alla flighterna (i ruttformat) sen? Svårt hänga med, första inlägget inte helt uppe live va?
Blir alltså andra gången till HNL nu?

Grattis till 3000 @palmen förarår inte hur du kan konsumera så mycket. Tycker jag ligger i bra men du pacar på 1,2 mot min incheck rate :)
Ja, varit fokus på annat, men det ska uppdateras. Blir nog separat tråd om denna flight sen.

Upgrade av toa så man slipper den trånga ekonomi size toan på deras B777
20190728_221434.jpg 20190728_221415.jpg 20190728_221422.jpg 20190728_221428.jpg

Toppen