Ok, låt oss stänga detta kapitel, sorry för sent slut…
Hemresan blev till slut NRT-VIE-CPH.
Store bror squeezen stod inte att känna igen, inledde morgonen med kallsvettning. Drack vatten i loungen. Ajaj.
Vi hade ätit och druckit allt samma utom tofu, som jag avskyr, men han åt ihop med sake provningen . Hade den sabbat kistan på honom?
Därmed var de 14h mellan tokyo och wien tämligen jobbiga för honom. Minimalt med mat och endast cola zero och vatten att dricka. Jag kämpade på med leroy duval för oss båda.
Fick även i mig en Egger.
I övrigt blev jag med lite avslagen och tog inga bilder på mat/dryck. Jag minns jag inte gillar den stolen, sån med luftkudde man ska ställa in. Dessutom kan man inte styra de olika delarna av stolen som man vill. Utan sängläge. Loungeläge. Upprätt på förvalda knappar. Mitt emellan sov o lounge läge gillar jag. Men då blev hela alltet i lutning. Jag vill kunna ställa rump-delen och bendelen helt raka. Sen luta ryggstöd separat… i-lands problem? Ja. Men ändå…
I wien var det sen förseningar på 2h så avgick först 22:45, skulle landat 22:40, så rätt segt.
Fick fatt på en öl i loungen och kollade united debacle mot liverpool.
Väl när vi landat (00:35) så var såklart nästa tåg mot Sverige planerat till 1:01 inställt.
Nästa 1:59, suck.
Så vi landade in på comfort hotell i malmö vid 2:45. Hade då varit upp 29h, så rejält mosig!
Gött med säng