Senaste nytt

Sembl och Senator, ut på tur, aldrig sur...

En av de största anledningarna till att jag jublade när man tog bort lådan/mackan you name it från dessa linjer. Inte kul att fajtas med armbågar under en timme.
Det borde finnas krav på en godkänd grundkurs för att få sitta i mittensäte. :rolleyes: Antar att ingen skulle vilja gå den kursen dock.:(

Avsnitt II av denna dokusåpa börjar den 29:e juli..Men då blir det riktig "Ordnung muss sein".. Vi hörs då helt enkelt!
Detta måste vara det närmaste man kan komma att ta en vända på torken... Ett ofrivilligt uppehåll på 3 veckor... :( dock får man hoppas att kicken blir desto häftigare då... ;)

Detta måste vara det närmaste man kan komma att ta en vända på torken... Ett ofrivilligt uppehåll på 3 veckor... :( dock får man hoppas att kicken blir desto häftigare då... ;)

Det blir ARN-BGO på fredag, och BGO-OSL-ARN på nästa tisdag men det är ju inte så spännande

Skönt att resan slutade i moll så både ni och vi får något att längta efter...

Tack för all inspiration, all glädje och framför allt all positiv inställning. Definitivt något att ta lärdom av!

Det blev ett lite gästspel i tråden. Ordningen återställd efter en absolut suverän flygning med SAS till Bergen i eftermiddags med SK899. Absolut, SAS Plus är inget extra, men ganska full B737-600 med 8 passagerare i Plus med norskt SAS crew på sitt bästa humör och med service andan och leenden på max.

Ubersöt, ung flygvärdinna som totalt strålade när jag beställde Mikkeler. Hon ville bara hänga kvar och prata öl med mig.

Toppen service från purser som blev nostalgisk och lyrisk när vi talade om MD-80 och dyl.

I södra Norge är inflygningen till Bergen på en dag som idag svårslaget..

959044ec5b04893a47513617a20d23a5.jpg

0757608b376b07df916bbd794a3e0c59.jpg

3537a2c006be0f1b79abd73555e3518f.jpg

#detgårbraigennu

Last edited:
Toppen