Peter Hagander
Medlem
Alltså, denna burgare! Å shoestring fries. underbart!Precis avslutat en burgare på Spotted Pig
![]()
Alltså, denna burgare! Å shoestring fries. underbart!Precis avslutat en burgare på Spotted Pig
![]()
Jag har nu bara fyra dagar på mig att bestämma var vi skall bo. Detta har du ju rekommenderat och är intressant. Är det King high floor som gäller? 229 USD inkl frukost är helt klart intressant. De har också 2 double beds för 319 usd. Antar att den extra storleken inte är värt det?Det har talats en del om hotell på Manhattan. Hilton Fashion District har blivit lite av en favorit. Rummen är rätt små, kvalitén på takbaren är väl ok, men "location, location, location" tillsammans med grym frukost, grymma vyer från takbaren, trevlig personal, normalt bra priser och nytt/fräscht gör detta till mitt Manhattan hem numera...
![]()
![]()
Åh, Bryant Park under sommaren är fantastiskt mysigt.Då är jag ute och promenerar lite utan en plan för dagen. Sitter nu i Bryant Park med en kaffe och funderar på om jag skall ta mig till Bronx för matchstart 13.05...... Yankee Stadium lockar på en dag som idag..
New York Public Library är en av mina favoritbyggnader i NYC
![]()
![]()
Inga!@Golfkillen, hade ni ett eller två barn som skall med? Hur gamla?
Haha, självklart skall vi sova i en säng. Jag tänkte mer som att ha ett större rum totalt.Då finns det ingen anledning att ha mer än en säng imho! Eller är du och din bättre hälft osams?![]()
Haha, självklart skall vi sova i en säng. Jag tänkte mer som att ha ett större rum totalt.