Nu hände det!
Gick på flyget från Frankfurt till Rhodes (Aegean) igår… före mig i kön till priority boarding går en svensk/grekisk tjej som inte såg ut att höra hemma där, men man vet ju aldrig så tänkte att jag är dum i huvudet som tänker så - slog bort tanken.
Jag sätter mig på 2D kvinnan slår sig ner på rad 3. Innan boardingen är klar flyttar hon till 2A.
Det dyker upp en man som ska sätta sig på 2A… kvinnan insisterar på att mannen istället ska sätta sig på 3D vilket hon claimar är hennes plats. Mannen insisterar på sitt säte och kvinnan flyttar till rad 3 igen. Hon tar av sig skor osv och lägger dig över 3 sätet, pluggar i lurar beställer skumpa och sätter sig tillrätta. Strax efter att säkerhetsskylten släcks kommer Cabin C och ber att få se hennes boardingkort…och skickar tillbaka henne till economy. Kvinnan fortsätter argumentera och tumult utbryter i 20 minuter då hon hävdar att någon i C stulit hennes airpods… tillslut bär 3 cabin crew ut kvinnan ur C-kabinen. Aldrig varit med om något liknande. Helt otroligt

Men en upplevelse värd att rapportera