@pswe Jag hade hela raden själv men bra frågeställning! Vågar vi hoppas på en gradvis biz införing i +Pro med nya direktören? Verkligen efterlängtat och på tiden i sådana fall.
Någon mer på BC borde flugit nya +Pro och kanske kan rapportera fler nygamla riktiga enhancements? Mysteriet tätnar oavsett med handduken.
Porslin och bestik tror jag vi kan glömma, det är ju trots allt "plus" men som jag skrev i tidigare post - glas glas har vi ju haft förr. Och champagne kan jag gärna betala för även i plus och även som diamant.@GOTBound Ja lite som tidigare för oss som flög då med de två-tre främsta raderna för Pro. Gärna med mittenbord för Champagne och drinkar samt riktiga bestick och glas. Jag tvivlar starkt på att allt detta återinförs men har väl lov att drömma.![]()
Så så, dyre bror, dämpa nu for fasen din värsta beredvillighet att hosta upp ytterligare resurser…Porslin och bestik tror jag vi kan glömma, det är ju trots allt "plus" men som jag skrev i tidigare post - glas glas har vi ju haft förr. Och champagne kan jag gärna betala för även i plus och även som diamant.
Fast... produkt-portföljen är ju så sjukt rörig och fragmenterad redan.Tänker du en diversering av Plus produkten inom Europa: Plus Smart blir som Plus är idag idag och Plus Pro blir mer dom intra-Europa business och består av de främre Plus raderna?
Håller med, att Plus Smart och Plus Pro skulle bli två olika kabinklasser, snarare än att vara olika bokningsklasser, låter för mig ganska långsökt. Men det är klart, vill SAS skapa upprorsstämning i främre delen av kabinen borde de låta resenärer med Plus Pro-biljetter få fyra enheter alkoholhaltiga drycker till "charterdestinationer" (eller varför inte hela Europa-nätet?) medan Plus Smart bara får tre. Självfallet ska Plus Pro och Plus Smart sitta blandade på olika rader, som nu. De bör då särskilt se till att EBD/EBP som köpt Plus Smart inte får extra enheter, medan statuslösa, EBS och annat enklare patrask får en fjärde enhet på en Plus Pro-biljett.Så detta är en spekulationstråd eller en tråd för önskningar vad vi vill SAS skall införa?
Jag blev först glad då rubriken antyder en förändringar, inser efter jag läst alla inlägg att det saknas ett ”?” i rubriken.