Senaste nytt

Se bokningsklass på bokning med SAS.

Går bokningen att öppna på något annat bolags hemsida och där se bokningsklass. Förr kunde man ju se bokningen via lot.com, vet dock inte hur det är nu?

Tack,
LOT hade fallit i glömska. Man kunde se bokningen där men inte mer än tiderna typ
Lufthansa kan inte heller ta upp den.

Går bokningen att öppna på något annat bolags hemsida och där se bokningsklass. Förr kunde man ju se bokningen via lot.com, vet dock inte hur det är nu?

Kan det vara så att bokningen var lite speciell då det var en irrop-bokning på en bonusbiljett?

Tråkigt att lot.com inte verkar fungera längre :(

Om man registrerar sig på MyFlights App for Web, iPhone & iPad | Copyright 2009-2017 Chris Schofield och lägger in bokningen där dyker bokningsklassen upp. Tack för tipset @Jakob Österberg

Har någon testat https://eitr.amadeusasia.com på sistone? När jag testar får jag ett felmeddelande när jag söker, har det varit så länge eller är det bara ett tillfälligt problem?

MyFlights was discontinued on 31 December 2017 and we are no longer accepting new account registrations.

If you have an existing MyFlights account, as of 31 December 2017 your bookings will no longer be monitored for changes and you won’t be able to add new bookings to your account.

You will be able to view your existing bookings until 30 June 2018, at which point your account and all associated data will be permanently deleted.

If you wish to export your flights data, you can do this by signing into MyFlights using the link in the menu above, and going to Settings -> Export data.

Toppen