aldrighemma
Medlem
Är det nytt?, jag har aldrig lagt märke till den informationen tidigare...
Är det nytt?, jag har aldrig lagt märke till den informationen tidigare...
Just för bokning på SAS webbsida är det inte nytt.Är det nytt?, jag har aldrig lagt märke till den informationen tidigare...
Tack för det!, jag har tydligen varit för dålig att klicka på alla länkar...
Intressant att man enkelt kan se alla regler också, speciellt som att frugan pratar amadeus![]()
Jag laddade ner appen och den verkar riktigt bra! Dock hittar jag inte bokningsklassen här heller, har jag missat var den finns tro?Får jag rekommendera appen "My Flights" eller My Flights HD för IOS. Där ser man hela bokningen, alla detaljer och givetvis även bokningsklassen. Började använda den för 4 år sedan och det finns ingen bättre app för just enkel översikt över bokningar (TripIt inkluderad...).
Under varje segment så har du informationen. Omedelbart under Meal Service står även bokningsklassen, t ex TFIXOW.Jag laddade ner appen och den verkar riktigt bra! Dock hittar jag inte bokningsklassen här heller, har jag missat var den finns tro?
Aha, och vilken av alla bokstäverna är det som anger bokningsklassen, är det första bokstaven måntro?Under varje segment så har du informationen. Omedelbart under Meal Service står även bokningsklassen, t ex TFIXOW.
Visa bifogad bild 35709
Första bokstaven av en fare basis är ofta* bokingsklass för resan.Aha, och vilken av alla bokstäverna är det som anger bokningsklassen, är det första bokstaven måntro?
Första bokstaven av en fare basis är ofta* bokingsklass för resan.Aha, och vilken av alla bokstäverna är det som anger bokningsklassen, är det första bokstaven måntro?