Blandar du inte ihop den med SAS lilla tidskrift för statusmedlemmar (som jag glömt namnet på) som tidigare fanns men som nu har försvunnit. Såvitt jag vet har varken Scanorama eller Scandinavian Traveler skickats hem.nitrid skrev:Jag kanske blandar ihop det men har för mig att det gått tidigare beroende på statusnivå.Klicka för att utvidga...
Tidskriften hette SAS Eurobonus Traveler Magazine.Agö skrev:Blandar du inte ihop den med SAS lilla tidskrift för statusmedlemmar (som jag glömt namnet på) som tidigare fanns men som nu har försvunnit. Såvitt jag vet har varken Scanorama eller Scandinavian Traveler skickats hem.Klicka för att utvidga...
Som barn var det min favorit tidning strax efter Kalle AnkaAgö skrev:Tidskriften hette SAS Eurobonus Traveler Magazine.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Blandar du inte ihop den med SAS lilla tidskrift för statusmedlemmar (som jag glömt namnet på) som tidigare fanns men som nu har försvunnit. Såvitt jag vet har varken Scanorama eller Scandinavian Traveler skickats hem.Klicka för att utvidga...
Har man status över silver så har man nog möjligheten att läsa den på flygetnitrid skrev:Kanske ska rekommendera sas att alla medlemmar med silver och över kan få en kopia hemskickad.Klicka för att utvidga...
Hoppas att du lever mer troget nu när du är far! Jag har aldrig träffat något ex i loungen, men de reser nog med Ryanair!Agö skrev:Det finns ju alltid hur många ex som helst i loungerna..Klicka för att utvidga...
Timotey skrev:Har man status över silver så har man nog möjligheten att läsa den på flygetKlicka för att utvidga...
nitrid skrev:Det är klart, själv brukar jag sova eller jobba under flygningen.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Scandinavian traveller finns i appen att läsaKlicka för att utvidga...
miramax skrev:Jag brukar ta hem ett ex ibland i början av månaden och ha på toaletten hemma. Står till och med i den att man gärna får ta den med sig.Klicka för att utvidga...
Nej, eftersom de finns att hämta på flyget, i loungen, i appen och på nätet. SAS var viktigare saker att pyssla med.nitrid skrev:Så ingen annan som hade tackat ja till att få ett ex hem på posten om sas hade erbjudit?Klicka för att utvidga...
TasselT skrev:Ska vi inte försöka vara lite klimatsmarta och inte be att få pappersex hemskickade ?Finns ju att ladda ner som PDF här:| Scandinavian Traveleroch sedan läsa i mobil eller padda.Klicka för att utvidga...