Scandinavian traveller

nitrid skrev:Jag kanske blandar ihop det men har för mig att det gått tidigare beroende på statusnivå.Klicka för att utvidga...
Blandar du inte ihop den med SAS lilla tidskrift för statusmedlemmar (som jag glömt namnet på) som tidigare fanns men som nu har försvunnit. Såvitt jag vet har varken Scanorama eller Scandinavian Traveler skickats hem.

Agö skrev:Blandar du inte ihop den med SAS lilla tidskrift för statusmedlemmar (som jag glömt namnet på) som tidigare fanns men som nu har försvunnit. Såvitt jag vet har varken Scanorama eller Scandinavian Traveler skickats hem.Klicka för att utvidga...
Tidskriften hette SAS Eurobonus Traveler Magazine.

Agö skrev:Blandar du inte ihop den med SAS lilla tidskrift för statusmedlemmar (som jag glömt namnet på) som tidigare fanns men som nu har försvunnit. Såvitt jag vet har varken Scanorama eller Scandinavian Traveler skickats hem.Klicka för att utvidga...

Ja så kan det vara. Så fel man kan ha.

Det finns ju alltid hur många ex som helst i loungerna. Dessutom, om man är lagd åt det hållet, finns den att läsa online.

nitrid skrev:Det är klart, själv brukar jag sova eller jobba under flygningen.Klicka för att utvidga...

Jag brukar ta hem ett ex ibland i början av månaden och ha på toaletten hemma. Står till och med i den att man gärna får ta den med sig.

miramax skrev:Jag brukar ta hem ett ex ibland i början av månaden och ha på toaletten hemma. Står till och med i den att man gärna får ta den med sig.Klicka för att utvidga...

Får väl följa ditt exempel, var lite osäker på omtanke fick ta dem eller ej från flyget.

Back