Senaste nytt

Scandinavian traveller

Agö

Medlem
Agree to disagree
Absolut men det lär i vilket fall som helst aldrig hända att denna kundtidning kommer att skickas ut - SAS har ju t.o.m. tagit bort tryckta tidningar vid gate. Jag förstår dock inte vad som hindrar dig från att ta med ett tryckt exemplar när du flyger eller när/om du besöker loungen.

Jag är inte heller övertygad om kvaliteten på denna produkt. Det har jag m.fl. bl.a. diskuterat i denna tråd:

SAS drar tillbaka redan tryckta Scandinavian Traveller (Nr2) | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

nitrid

Medlem
Jo jag minns den debatten. Tycker att tidningen i övrigt är intressant.
Det är ingen som hindrar mig att knycka en tidning. Jag skrev bara att jag hade uppskattat att få ett exemplar hemskickat såvida sas hade erbjudit den tjänsten.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag tror inte ens du behöver "knycka" tidningen. Har för mig att det står att den är gratis att ta med sig hem. Kanske inte gäller längre.

Vill du verkligen få den hemskickad (mot betalning) kan du kanske komma överens med företaget som ger ut tidningen ;)
 

fcx

Medlem
Jag tror inte ens du behöver "knycka" tidningen. Har för mig att det står att den är gratis att ta med sig hem. Kanske inte gäller längre.

Vill du verkligen få den hemskickad (mot betalning) kan du kanske komma överens med företaget som ger ut tidningen ;)

Betalande prenumeration ökar upplagesiffrorna som ökar annonsintäkterna...
 

pswe

Medlem
Noterade att inget magasin fanns ombord idag, endast ett löst tvåsidigt blad med menyn ombord. Skifte brukar ske vid månadsskifte men inte har de väl tidigare tagit bort tidningarna i förväg?
 
Toppen