Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Ja det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det kom hinder på vägen som jag inte kunde väja för. Med det sagt så blir det inte några 405 flygningar med SAS år 2014 för min del. Det var ett jädrans kul äventyr så länge det varade. Våren, sommaren var nog i särklass den absolut bästa tid i mitt liv. Jag har aldrig haft så kul under så lång tid vad jag kan minnas. Samtidigt var det rätt kämpigt vissa dagar med sömnen och brist på riktigt mat ;)

När jag ser tillbaka med facit i hand finns det mycket jag hade ändrat på. Man lär så länge man lever... Jag hoppas hur som helst på att kanske en dag i framtiden göra revansch... Vem vet!

Tack alla ni som bidragit på något sätt :)
Du skall veta att jag tyckte det var roligt och intressant att läsa om dina resor.
Men hälsan går i första rummet.
Hoppas att vi ses på något BC event.

Jag skulle ha väntat och gjort det senare, är nog det största misstaget. Men även lite mer struktur, undvikt media och bara gjort en tråd på BC osv..
Ja det har sina sidor att vara en offentlig person, det är något man bör fundera igenom i förväg. Media lever sitt eget liv och kommentarer och ev kritik som kan följa kan bli rätt påfrestande. Det där vet jag väl själv.

Ja det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det kom hinder på vägen som jag inte kunde väja för. Med det sagt så blir det inte några 405 flygningar med SAS år 2014 för min del. Det var ett jädrans kul äventyr så länge det varade. Våren, sommaren var nog i särklass den absolut bästa tid i mitt liv. Jag har aldrig haft så kul under så lång tid vad jag kan minnas. Samtidigt var det rätt kämpigt vissa dagar med sömnen och brist på riktigt mat ;)

När jag ser tillbaka med facit i hand finns det mycket jag hade ändrat på. Man lär så länge man lever... Jag hoppas hur som helst på att kanske en dag i framtiden göra revansch... Vem vet!

Tack alla ni som bidragit på något sätt :)

Jag vill bara skicka med dig att det du har gjort, hela idén och sättet du har genomfört detta på är bland det knasigaste och roligaste jag varit med om. Jag har många gånger läst och skrattat för mig själv om dina långa dagar i flygstolen, för att komma hem runt midnatt till Kiruna och sedan vara på fakiren igen tidig morgon efter.

Nu blev det kanske inga 405 flygningar denna gången men jag har svårt att förstå hur du har orkat arbeta fullt och sedan flugit så mycket som du har gjort. Det är en grym prestation i sig! Tack för att jag har fått följa dina upptåg genom rapporterna här på forumet. Du har varit riktigt ihärdig med rapporterna och det är det som har gjort det extra kul att följa dig.
Oavsett hur det slutar och om du eventuellt företar dig ett liknande upplägg igen så ska du veta att det säkert är många med mig som med glädje kommer följa dig och heja på och stötta för en revansch! :)

Toppen