Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Och det här blir kanske (ja bäst med disclaimer på kanske) min sista post i den här reserapporten. Nu är både hemsidan, instagram och facebook avslutade och det känns lite som att jag aldrig borde öppnat dom till att börja med. Jag gick alldeles för hårt ut i starten och trodde det fanns 35 timmar på dygnet. Någon gång i augusti, vet inte exakt när men det var som att gå in i en vägg. Något jag hade problem att erkänna för mig själv om jag tänker tillbaka, utan jag körde på som aldrig förr.

Visst det är lätt att inte sova när det är ljust och allt är nytt och spännande! Och jag älskar verkligen nya grejer, rutin är bra till viss del men inget jag gillar i för stora mängder och jag blir lätt rastlös och less. Problemet som uppstår när jag inte fått någon sömn är att flygningarna inte blir kul, jag väljer att sitta så långt bak som möjligt för att få en egen rad då jag inte orkar med någon, jag blir väldigt o-social och det jag gör största tiden är att sova ombord. Och det var aldrig min plan... Jag älskar att flyga, men allt runt omkring stör ut den härliga känslan. Varför jag tagit beslutet att stänga av allt som tar min tid.

Vilket samtidigt är oerhört tråkigt, för det har gett mig så otroligt mycket med all positiv feedback, frågor jag fått svar på och hela den biten. Och jag hoppas även jag gett tillbaka något.

Med det sagt så går jag back to basic! flyga-äta-jobba-sova :)

Var är ogilla knappen? Tack för alla härliga inlägg och reserapporter. Drick den bruna spriten, den är det bästa som inte hjälper (mot halsont)!

Last edited:
Känner också ett visst vemod här. Fokusera på det som är viktigt, men dina rapporter kommer att vara saknade. Lev å må.

Märke att din webadress numera redirectar till "sas.se". :)

Tråkigt att höra att du avslutat "social network"-biten, men jag och säkert alla andra här hoppas att du ändå kan jobba vidare och uppnå ditt mål. Du har ju trots allt redan satsat mycket tid (och pengar) på det.

Men det är också förståeligt att man går i väggen ibland, i början när allt är nytt och spännande och energin är på topp så tror man att man orkar och hinner med allt! Det är nog ett helt rätt beslut att skära ner till enbart kärnverksamheten och ligga lågt med alla kringaktiviteter. Men vi hoppas ju att du åtminstone ska avrapportera resultatet när du är klar med "utmaningen"!

Låter som ett svårt fall. Hoppas det löser sig för @SAS404. Jag är tyvärr fast på jobbet och har svårt att ta mig till Arlanda. Där finns ju Arlanda Skyclinic annars om det skulle behövas.
Du bör understyka ironi med en smiley :) så det inte blir missförstånd

;):)

Toppen