Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Haha skön lirare i säkerhetskontrollen när jag ifrågasatte att min tröja inte är ytterkläder "är det du eller jag som bestämmer"

Sånt får mina säkringar att hoppa ut, andas och räkna till 10 :D

Haha skön lirare i säkerhetskontrollen när jag ifrågasatte att min tröja inte är ytterkläder "är det du eller jag som bestämmer"

Sånt får mina säkringar att hoppa ut, andas och räkna till 10 :D

Ha, ha! Jag fick i stort sett samma kommentar en gång och började då ta av min huvtröja. Grejen var att jag inte hade något annat under så jag blev snabbt ombedd att ta på den igen... :)

Ha, ha! Jag fick i stort sett samma kommentar en gång och började då ta av min huvtröja. Grejen var att jag inte hade något annat under så jag blev snabbt ombedd att ta på den igen... :)

Tänkte det till nästa gång :D

Kul med taxigubbarna i Kiruna, kommer in först i ankomsthallen 'biil 21' jahaps.. Dom börjar känna igen mig ;)

Flög över bromma nu på morgonen, första gången vad jag är medveten om ialla fall.

Bra när dom drog upp vad som ingick i plus och allt det där när vi ännu stod på marken. För att i luften inte säga något och även inte slå på belysningen. Dom flesta vill nog som sagt sova på en 06:10 avgång.

Toppen