D
Deleted member 4971
Guest
Rätt kul när vi landat i Köpenhamn och man ropade ut "Jag ber om ursäkt att vi inte kunde hålla tiden....... Och landade 10 minuter före, vilket är vanligt med detta crew" Men på Engelska, många som började skratta
Och ja det var ett kul litet äventyr till Frankrike må jag säga som avslutades på ett bra sätt med flygningarna hem.
Har avbokat och ändrat samtliga framtida flyg som inte är inrikes. Kommer bara satsa på att nå 405 flyg till 25 november, får använda amex 2-4-1 senare. Rätt bra att den gick att avboka trots i go klass måste jag säga.
Så här ser det ut just nu. Saknar 16 flyg och 21250 poäng från listan så det ska vara 189 kvalificerade flyg och 243,725 baspoäng.
Hittills under 2014 har jag gjort 249 SAS flygningar där jag räknar bort 10 som är Jet time och Blue1 och slutar då på 239 stycken.
Tillbaka till sängen och kurera mig och hoppas jag kan flyga på torsdag igen.
Har avbokat och ändrat samtliga framtida flyg som inte är inrikes. Kommer bara satsa på att nå 405 flyg till 25 november, får använda amex 2-4-1 senare. Rätt bra att den gick att avboka trots i go klass måste jag säga.
Så här ser det ut just nu. Saknar 16 flyg och 21250 poäng från listan så det ska vara 189 kvalificerade flyg och 243,725 baspoäng.
Hittills under 2014 har jag gjort 249 SAS flygningar där jag räknar bort 10 som är Jet time och Blue1 och slutar då på 239 stycken.
Tillbaka till sängen och kurera mig och hoppas jag kan flyga på torsdag igen.
Last edited by a moderator: