Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Snabb respons av diamondsupporten och poängen var på plats några minuter senare. Brukar gå fort när man kontaktar dom! Får se om någon fler retroregg ger fel klass. Inte tänkt att kolla det tidigare, får nog hålla ett öga framöver. Saknar 60k till LH F ;) och i dessa turbulenta tider vill jag göra resan så snart som möjligt, vem vet om chansen försvinner för Eurobonus :(

Börjar ta sig... Känns knepigt att ha över 100k tillgängliga poäng, rekord för mig :D
Eurobonus.png

Råkade radera min domän och mailkonto inatt, inte det smartaste. Man ska inte röra överallt ;) Men förutom det har jag spanat vad jag kan bränna poängen på och tänkte dela med mig av det nu på morgonen. Måste kolla så det inte finns något annat. Alltid kul med lite input! Tänkt Kanada och Toronto (YYZ) en t/r i första klass och 747 som verkar ha nya kabinen med stol + säng (oh my) Får hoppas det stämmer i framtiden också. Men av det jag läst så ska det nog gå vägen. Då kan jag bocka av LH C EU och LH First Lounghaul + 747 :D

Min plan är då att boka

Dag1: Kiruna-Stockholm-Frankfurt där jag sover natten i Frankfurt.
Dag2: Frankfurt-Toronto, där jag kommer in tidigt och får måååånga timmar i loungen. Sover i Toronto.
Dag3: Toronto-Frankfurt-Stockholm-Kiruna...

Vad tror ni? Hade du använt 150k EB på ett annat sätt? Någon som vet vad skatterna slutar på? Tänker kring 5000 kr?

När jag flög LH first FRA-ORD så hamnade skatterna på ca 2500:- Jag flög endast enkel resa. Klart du ska bränna poängen! :). Vad ska du annars göra? ;)

När jag flög LH first FRA-ORD så hamnade skatterna på ca 2500:- Jag flög endast enkel resa. Klart du ska bränna poängen! :). Vad ska du annars göra? ;)

Okej, jobbigt med skatterna. Men inget att göra åt. Jo att poängen ska brännas finns det inga tvivel om ;) Mer med vad och var hehe :D

Toppen