Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Kurs kurs och mer kurs i vildmarken... Nej inte Kiruna, mer vildmark än så ;) Snart lördag då blir det Tromsö! Börjar känna ett sug i magen :D Skickade iväg en fråga till PRV igår (mest på skoj) Men why not? ;)

"Hej! Du kan ansöka om förnamnet Sas. Men du kan inte söka namnet med versaler SAS, utan endast Sas.

Med vänlig hälsning xxxxx
Patent- och registreringsverket"

Byt namn till Sture Allan Svensson så får du ju SAS som initialer... ;)

Sitter ombord "Frigg Viking" SK490 Oslo-Stockholm. Planet är Eurobonus-målat! :) Smaskar på den nya nötblandningen som introducerades idag om jag förstod rätt. Några andra nyheter också, men det får jag kolla på framöver.
IMG_20140831_115816.jpg

Verkade som att det är en ny nötblandning och en ny muffins med kolasmak som gäller för inrikes. Enligt damerna på ARN-GOT precis så var det här en "preview" då det lanseras imorgon. Annars vet jag inte om det fanns något annat. På EU tyckte jag mig se en ny sallad av något slag. Ska ta en bild på returen tillbaka mot Stockholm. Då den inte verkar finnas online ännu.

Ska gråta ut lite! ;)

Sitter i loungen på GOT och väntar på returen tillbaka mot mitt andra hem, Arlanda ;) Tydligen hade jag bokat 18:30 och inte 16:20. Försökte komma med 16:20, men den äldre kvinnan i gate kollade inte ens på mig, när jag tillslut lyckades ursäkta mig (tog några försök) och få någorlunda kontakt med henne så frågar jag om det fanns något ledigt säte på flighten och fick snabbt tillbaka att det var fullt och att dom inte hade tid med mig. I samma mening sa hon åt den yngre kvinnan att 4E var ledig.... Jag har nog aldrig känt mig så liten på jorden som just då. Tråkigt att jag inte tog namnet, hade tipsat SAS om någon som behöver gå en charmkurs ;) Aja får supa bort sorgen med ett glas lingondricka och följa min tidsplan :)

Måste säga att Norge var fruktansvärt kul, vet inte om jag missade hur underbart landskap det verkligen är sist jag var till Svalbard. Måste ha varit trött, men att sitta merparten av en flygning och bara stirra ut med öppen mun.... Widerö Norge runt nästa år är något som kluddades ner kan jag säga :) Radisson Tromsö tyckte jag nog inte höll lika god stil som det brukar, men bra pris gjorde att jag trots allt blev nöjd.

Kul att göra en liten avstickare så här, lite annat än att bara kuska inrikes. Borde jag tänkt på tidigare att boka in ett helgäventyr till varje förmiddagsskift. Lite sent nu iofs men men....

Verkade som att det är en ny nötblandning och en ny muffins med kolasmak som gäller för inrikes. Enligt damerna på ARN-GOT precis så var det här en "preview" då det lanseras imorgon. Annars vet jag inte om det fanns något annat. På EU tyckte jag mig se en ny sallad av något slag. Ska ta en bild på returen tillbaka mot Stockholm. Då den inte verkar finnas online ännu.

Lägg upp här!

Ny opdateret menu i Europa | BusinessClass.se

Toppen