D
Deleted member 4971
Guest
Första gången på mycket länge jag inte alls känner för att flyga. Mår som en säck potatis, men har givetvis mig själv att skylla... Kul i stunden, alltid jobbigt dagen efter. Och aldrig lär man sig.... Köpte Ramlösa för mina två 100kr Elite värdecheckar inatt och hade vatten för ett kompani när jag vaknade upp, tvingade ner en liter eller två. Men det var segt att stiga upp. Tog en ubertaxi till flygplatsen. Min tredje, har nu testat alla i deras flotta förutom båten. Älskar konceptet, otroligt bra service och bemötande. Varför har jag inte testat tidigare?
Aja försöker äta något innan jag hoppar på flyget, men det går inte så bra... Flyger ARN-CPH-FRA-ARN-KRN idag och det får sätta punkt på veckan, en vecka med något mindre flyg än tänkt. Men jag är nöjd och har haft kul, det som räknas!
Aja försöker äta något innan jag hoppar på flyget, men det går inte så bra... Flyger ARN-CPH-FRA-ARN-KRN idag och det får sätta punkt på veckan, en vecka med något mindre flyg än tänkt. Men jag är nöjd och har haft kul, det som räknas!