Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Säkrat guldet ialla fall, 48 kvar till 31/5-15, gör jag 6 i månaden så är jag hemma :cool:
Diamond.png

Hej Afrika :D Hoppas inte jag gjort bort mig med någon tid nu bara, lite små sliten ;) Slutar jobbet 14:30 på fredag och börjar jobba 14:00 på måndag så det blir tight och fint precis som jag gillar det.
DIT:
SAS dit.png
ET dit.png

HEM
Skärmavbild 2014-07-01 kl. 02.12.40.png
Skärmavbild 2014-07-01 kl. 02.12.56.png
Hem.png

Fik du en fornuftig pris? lyder som en meget hyggelig tur :)

3700, om jag bara kan betala. Missade den här texten igår. Försökt ringa 3 gånger och samtalet bryts efter 2-5 minuter hehe ;)

"Your reservation is not ticketed.
Your reservations is confirmed, but you do not have a ticket.

What you need to do:
Please note your reservation code and have it available.
Contact us at one of our offices within the next 48 hours to complete your transaction."

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att kontakta etiopiska ambassaden i förväg, för jag är osäker på ifall de köper argumentet att man flyger till Etiopien bara för flygandets skull. Kanske bättre att låta bli och istället tanka passet med $$ för eventualiteter.

Reseinformation Etiopien | SwedenAbroad
Svenska medborgare beviljas i dagsläget visering vid ankomst på flygplatsen (kostnad 20 us dollar). För att säkerställa korrekt svar bör man dock kontakta ansvarig myndighet, dvs närmaste Etiopiska ambassad/konsulat eller etiopiska migrationsmyndigheten.

Toppen