Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Det är bara att önska lycka till! Inte för att minska ditt engagemang men jag är ganska säker på att det finns personer som har fler än 404 sträckor på ett år ... känner en person som pendlade ARN-CPH varje (var)dag i några år och var uppe över 400 sträckor per år några gånger.

Några planer på vad du ska göra med alla EB poäng? :)

Möjligt att det finns, jag kan bara utgå från informationen jag sett i foldern från Eurobonus, får ju hoppas den stämmer. Men jag kanske får flyga lite extra och ha marginal? :p

Poängen ska användas till resor under sommaren när SAS begränsar sitt inrikesnät 1 juli-18 augusti. Är det billigt att resa betalas det givetvis med pengar.

Såg några sura inlägg i Norrbottens-kuriren... Folk har då synpunkter på precis ALLT! Stå på dig Christer. Vi är många som följer dina resor!

Alltid sura kommentarer i tidningen tycker jag oavsett vad det gäller, men det är väl så med allt, jag fokuserar inte ens på det negativa och kommer göra min grej.

Hvis det er den samme persone vi kender, vil rygtet vide at han i størst muligt udstrækning undgår SAS idag :p

Udover det synes jeg det er et sjovt projekt for den som vil ofre både tiden og pengene på det, ½ million EB point må ses som en slags grädde på moset...

Selv har jeg da også en tanke om at kæmpe mig igennem de fleste af SAS skandinaviske destinationer, tiden må vise hvor langt jeg kommer....

Hehe :D

Jeg læste lige kommentarerne til artiklen. Priceless! Også i Sverige er det primært tosser der kommenterer artikler på diverse avisers hjemmesider.

Forøvrigt kan det marginale CO2 udslip ikke være særlig stort hvis man kigger på en B738 eller A320...

Björnström är Sveriges 1527:e vanligaste efternamn :)

Det här med ansiktsbok, kvitter och blob är inget för mig, har inte tid för det... men nu kommer jag läsa allt som skrivs om SAS404!

Möjligt att det finns, jag kan bara utgå från informationen jag sett i foldern från Eurobonus, får ju hoppas den stämmer. Men jag kanske får flyga lite extra och ha marginal? :p

Poängen ska användas till resor under sommaren när SAS begränsar sitt inrikesnät 1 juli-18 augusti. Är det billigt att resa betalas det givetvis med pengar.

Alltid sura kommentarer i tidningen tycker jag oavsett vad det gäller, men det är väl så med allt, jag fokuserar inte ens på det negativa och kommer göra min grej.

Hehe :D
Kör hårt. Dock så känner jag en "superpandion" som gjort 512, 508 och 504 flygningar med SAS per år. Några år i sträck. Enbart tjänsteresor och reser man 4 sträckor x4/5 per vecka + lite utland så blir det ju en hel del.

Kör hårt. Dock så känner jag en "superpandion" som gjort 512, 508 och 504 flygningar med SAS per år. Några år i sträck. Enbart tjänsteresor och reser man 4 sträckor x4/5 per vecka + lite utland så blir det ju en hel del.

Jag tror SAS404 får planera om och lägga på ett kol här, det vore trist om du inte slår rekordet när du nu går in för det, bara för att SAS kanske gjort en miss i en broschyr!

Givetvis ska jag göra så många jag bara hinner, ångrar att jag plockade ut semester under våren, 42 dagar hade gjort underverk!

Försöker jobba lite övertid för att ta ut detta under bra dagar när det finns mycket flyg, tur att jag har en bra chef! :) Ledig v26 vilket betyder att det blir två flygveckor på rad. Då är det fullt ös!

Toppen