Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Varför ödsla tid på det, ens om man hade tid över? Allt relevant skrivs ju på BC...

Alla har vi väl olika intressen, BC är riktigt bra. Hade nog aldrig gjort detta om jag inte hittat hit. Men samtidigt finns det många andra ställen som är bra & läsvärda om man har intresset. Ungefär som att bara ha SVT på tv:n, bra men ibland behöver man variation ;)

På söndag blir eldprovet om jag kan resa när jag jobbar eftermiddag (14:00-22:48) Landar 23:35 på GOT söndag, vidare mot ARN 06:35 måndag, en liten tur till MMX och sedan tillbaka till ARN för att åka hem till KRN och landa 1.05h innan jag börjar jobba ;)

Inga utrop i Kiruna som vanligt vid boarding. Fast det kanske inte finns några guld och upp, mycket semesterklientel i farten.

Du från Norge som satt på 02C SK1049 KRN-ARN, medlem här? inga bc taggar så jag vågade inte fråga på vägen ut ;)

Hur är det på Geneve flygplats om man flyger SAS, måste jag gå genom security om jag ska tillbaka?

Varför kan jag inte se seat map på något inrikesflyg via Expert Flyer? Hur nära inpå en avgång ska man kunna se?

"The requested information could not be retrieved or is not available. This is likely due to invalid input criteria or lack of access to the information from the airline. Please revise the search parameters and try again."

Toppen