Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

D

Deleted member 4971

Guest
Känner att den här tråden inte riktigt passar här på BC, kommer inte skriva något mer i den efter att jag fått svar på den här frågan, passar väl inte heller här, men behöver få lite feedback från olika människor, trots allt väldigt permanent när den väl sitter där ;)

Senast jag var i Stockholm tatuerade jag in SAS på höger arm. Tanken är att jag ska lägga ett mobilt boardingkort på vänster. Behöver förslag på flygnummer, SEQ, var/till, tid, klass, gate ja osv..

Någon som har lite idéer, tack på förhand! :)
 
Last edited by a moderator:

flybob

Medlem
Känner att den här tråden inte riktigt passar här på BC, kommer inte skriva något mer i den efter att jag fått svar på den här frågan, passar väl inte heller här, men behöver få lite feedback från olika människor, trots allt väldigt permanent när den väl sitter där ;)

Senast jag var i Stockholm tatuerade jag in SAS på höger arm. Tanken är att jag ska lägga ett mobilt boardingkort på vänster. Behöver förslag på flygnummer, SEQ, var/till, tid, klass, gate ja osv..

Någon som har lite idéer, tack på förhand! :)

Rubriken i denna tråd har aldrig varit mer passande!
 

Jacob

Medlem
Haha ja man måste sticka ut lite, dock är jag ju inte först. En eller två andra som har SAS loggan, men boardingkortet borde göra susen ;)
Den mest kända är väl Christian Kamhaug, mannen som byggde upp SAS sociala medier och lovade att tatuera in SAS logga om de fick fler än 100.000 likes på Facebook (nu har de väl över 600.000).

Han är dock inte kvar på SAS längre, men tatueringen tror jag fortfarande han har kvar.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Den mest kända är väl Christian Kamhaug, mannen som byggde upp SAS sociala medier och lovade att tatuera in SAS logga om de fick fler än 100.000 likes på Facebook (nu har de väl över 600.000).

Han är dock inte kvar på SAS längre, men tatueringen tror jag fortfarande han har kvar.

Jo precis han jag tänkte på! Sen tycker jag mig sett en till på Instagram, som inte var på samma ställe. Men jag kanske yrade, men jag tänker att vi är max 3 ialla fall ;)
 
A

Aurora

Guest
Jo precis han jag tänkte på! Sen tycker jag mig sett en till på Instagram, som inte var på samma ställe. Men jag kanske yrade, men jag tänker att vi är max 3 ialla fall ;)

Hadde jeg bare turt skulle jeg også hatt! Det er skikkelig tøft gjort at du uten tatoveringer fra før av går all inn! :) Jeg skulle hatt en Boeing 737-800 med winglets i skinnende SAS-livery :) Åh, vad vackert det hadde varit! Men min tynne hud och jag törs inte! :p
 
D

Deleted member 4971

Guest
För er som inte har mig på instagram, så här blev det :)
10600522_305888109582928_2965654729945627208_n.jpg
 
D

Deleted member 4971

Guest
Varför passar den inte in här? Om vi har en doktor i Tyskland som "bloggar" kan vi väl ha en flygtok som gör detsamma? ;)

Må så vara, men det känns inte som att det jag gör har så mycket med premium att göra, och att då ha en egen "chattråd" känns inte helt passande just här, men även att jag postade ungefär samma information på flera ställen. Istället kan jag använda mig av recensioner osv när jag vill skriva något. Och befintliga trådar som redan finns om det mesta.
 
Toppen