Senaste nytt

SAS Webshopping

Det är ju rätt enkelt att söka efter de produkter du är intresserad av på prisjakt/pricerunner. De få gånger jag kollat har produkterna varit alldeles för dyra för att det skulle vara värt att handla från eurobonusshopen.

Yes det har varit min känsla av det jag kollat också, så ville mest kika om någon har upplevt annorlunda kring vissa produkter.

Last edited:
Nån med bra tips för studsmatta? Fru squeezen kräver allehanda säkerhet så de går ju loss på 10-14k. Fint nu med 75/100 på sas MC om man även kan få till nån bra deal via webbshoppen.

Nån med bra tips för studsmatta? Fru squeezen kräver allehanda säkerhet så de går ju loss på 10-14k. Fint nu med 75/100 på sas MC om man även kan få till nån bra deal via webbshoppen.
Varit mkt nöjd med en Berg studsmatta. Rejält skyddsnät. Finns i SAS onlineshop från Träningspartner så får du ytterligare 25 poäng/100 SEK

Varit mkt nöjd med en Berg studsmatta. Rejält skyddsnät. Finns i SAS onlineshop från Träningspartner så får du ytterligare 25 poäng/100 SEK
Bra tips, tyvärr är alla stora Bergs slut för säsongen där. Tänkte passa på att köpa en till ungarna men gick bet.

Jag ska köpa Pergo Vinylgolv, är det endast Beijer och Golvpoolen som gäller då via webbshoppen? Eller har jag missat någon?

Marley Spoon ger 3 000 poäng för nya kunder (i normala fall 1 500 poäng), senast 2021-05-31.

Någon som redan har provat att beställa genom företaget, och som kan svara på om man förbinder sig för något mer än ett köp?

Följande står om företaget, och kampanjen:

"OM MARLEY SPOON
Marley Spoon skickar inspirerande recept och färska ingredienser direkt till din dörr, vilket gör det enkelt för dig att laga en läcker middag. Vår flexibla prenumerationstjänst låter dig bestämma när du vill ta emot din matkasse. Har du inte tid att vänta hemma? Inga problem! Våra matkassar är kylda och håller maten färsk tills du kommer hem.

Som medlem i SAS-EuroBonus får du hela 25% rabatt på dina första 4 leveranser!

Vänligen notera:
Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter."

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

När var senaste kampanjen hos Bagaren & Kocken?
Jag har lust att okynnesbeställa, men klarar inte av sådana saker utan dubbla poäng.

Bara jag som har strul med att få mina köp på Webhallen registrerade senaste dagarna? Har testat olika datorer både med Chrome och Safari (utan adblock). Brukar komma ett mail inom 1-2h i vanliga fall. Har för övrigt inte heller fått mina poäng överförda på närmare 4 månader för de som ligger som "poäng på väg till dig" sedan tidigare.
Har ramlat in flera transaktioner från Webhallen under kvällen.

Inget av apoteken har någon kampanj denna veckan, men med tanke på de trippla poängen genom SAS Mastercard Premium och Eurpbonus Online Shopping (som ger 25 poäng per 100:- ), ska det göras inköp ändå under helgen.

Vet att det inte ska vara möjligt att få poäng via Eurobonus Online Shopping för köp genom recept (via Lloyds, Apoteket Hjärtat eller Apotek365), men är det någon som har lyckats att få poäng för receptköp ändå, och i sådana fall genom vilket av anslutna apotek?

Toppen