Senaste nytt

SAS Webshopping

TIPS:
C-More 400p (dubbla poäng) - testa gratis i 14 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt titta i gratis i 14 dagar och poängen trillar in.
Nextory 500p (dubbla poäng) - testa gratis i 30 dagar. Går att säga upp direkt efter att man tecknat, men får fortsatt lyssna i gratis i 30 dagar och poängen trillar in.
Om de är en tjänst som erbjuds gratis i x antal dagar för att prova på så brukar jag alltid ha abonnemanget så länge. Då har jag hållit min del av ”avtalet”. Med Revoluts disponibla kort (virtuella) är betalningen inget man behöver oroa sig för.
 

WAR

Medlem
Har haft strul med att få in poäng från Lyko dom senaste 2 köpen via portalen (lyko är ju vanligtvis blixtsnabba), dubbeldippar med Benify. Nån som upplever samma?
 

gneken

Medlem
Har haft strul med att få in poäng från Lyko dom senaste 2 köpen via portalen (lyko är ju vanligtvis blixtsnabba), dubbeldippar med Benify. Nån som upplever samma?
De kanske har bättre kontroller nu då du använt dig av rabattkod från Benify? Ska ju inte gå att kombinera.
 

Ilmu90

Medlem
Hade också problem med ett köp som jag genomförde i slutet av juni. Använde inga rabattkoder. Har efterreggat och avvaktar svar.
 

Isaksson

Medlem
Har haft strul med att få in poäng från Lyko dom senaste 2 köpen via portalen (lyko är ju vanligtvis blixtsnabba), dubbeldippar med Benify. Nån som upplever samma?

Jag har gjort 3 köp hos Lyko (ej med Benify) sedan maj och varje köp har jag fått efterregistrera. Likaså med flertalet andra butiker.. bl.a. Animal och Nelly. Vet att det kan ta upp till 8 veckor för poängen att överföras, men jag förstår inte varför dem inte kan "registreras" som kommande på kontot när man efterregistrerat "saknade poäng" så att man vet att det finns ett ärende åtminstone. I bekräftelsemail från SAS vid efterregistrering av saknat köp ber SAS butikerna validera köpet. Ännu mer konstigt blir det också att "Bekräftar butiken inte köpet, avslutas ärendet.". Hur ska det gå att motbevisa att man använt shoppingportalen om butikerna inte validerar köpet?
 

Axxo

Medlem
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?
 

Davvelavve

Medlem
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?
Lyko skrev någon om nyligen, att de förde över poängen fort. Men inlägget ovanför ditt säger att det strular. Men kan vara värt att testa kanske.

Generellt tar det väldigt lång tid att få poäng från onlineshoppen enligt min erfarenhet, upp till 5 månader har jag väntat på vissa köp.
 
Den här frågan har säker dykt upp massa gånger man jag hittar den inte just nu.

Jag behöver 53 poäng för att boka en resa till New York med min tjej. Vill helst ha dom så fort som möjligt :)

Har någon tips på hur jag löser detta snabbast samt billigast via webshoppen?

Har för mig att Apoteket.se brukar vara snabba med poängen, men andra kanske kan bättre förslag ?
 
Toppen