Om man som jag är en sucker för Simply Chocolate Hand luggage Proteinbar som finns hos SAS i luften, finns nu en väldigt snarlik produkt från Simply Chocolate hos Apoteket:
SC Proteinbar Speedy Tom - Beställ tryggt på Apoteket.se
Passar fint nu när det är kampanj i portalen för Apoteket (50p/100kr) och så får man 2 för 39kr på apoteket.se
jag har felanmält Lyko till online shopping. Fick svar att dom skulle kontakta lyko och kontrollera länken till sidan.
Jag handlade igår från Lyko och mitt köp är inte ens registrerat och vid det här laget så skulle jag haft poängen redan. Lyko har ju alltid varit blixtsnabba. Väntar för övrigt på att köp från Animail.se ska registreras också. Det har sällan eller aldrig varit problem med registreringen av poäng (för min del) utan oftast utbetalningen av poäng som kan ta tid.
Har köpt småprylar så som USB laddare därifrån.Någon som har erfarenhet av 24.se? Sugen på en Philips Diamondclean. Är det värt att handla hos 24.se för 25/100. Istället för netonnets 10/100. Har aldrig hört talas om 24.se tidigare.
Jag köpte på 24.se för en månad sedan, Poängen har varit påväg sedan köpet. (köpet reggades direkt).Någon som har erfarenhet av 24.se? Sugen på en Philips Diamondclean. Är det värt att handla hos 24.se för 25/100. Istället för netonnets 10/100. Har aldrig hört talas om 24.se tidigare.