Senaste nytt

SAS Webshopping

Jisses, helt plötsligt har det börja ramla in poäng helt ohämmat som jag väntat på i en evighet, kändes helt ologiskt. Eller har det börja ramla in för övriga också?

Jag hade också en sån vecka i början på augusti. Allt oavsett om det var en vecka eller 10 veckor sen köpet trillade in på några dagar. Känns nästan som att de har lite olika utmaningar på deras kontor för att ”rensa upp” poäng på gång för då kommer deras kickback.

Lyko:
100kr rabatt vid köp över 500kr eller 200kr över 1000kr.

Fri frakt!

Ange kod: 100all
Endast 48h

Lyko (70 EB/100kr)

Last edited by a moderator:
Jag handlade i veckan från Eurobonus Shop, dvs spenderade lite poäng. Vid 15-tiden lade jag min order och kl 16:05 flaggade app "Mina Paket" att paket registrerats. Klockan 13:00 nästa dag fanns paketet att hämta hos lokale handlaren. Alltså, mkt smidigt och snabbt att beställa från EB.

Jag handlade i veckan från Eurobonus Shop, dvs spenderade lite poäng. Vid 15-tiden lade jag min order och kl 16:05 flaggade app "Mina Paket" att paket registrerats. Klockan 13:00 nästa dag fanns paketet att hämta hos lokale handlaren. Alltså, mkt smidigt och snabbt att beställa från EB.
Får nästan hjärtinfarkt när jag läser detta, får jag fråga vad du spenderade dina poäng på? :)

Toppen