Senaste nytt

SAS Webshopping

Gick in nu för att göra en claim. När jag väljer butikerna jag handlat från så kommer listan med datum upp och dom matchar med mina köp så de måste betyda att dom registrerats men att jag inte fått mail (Blir att ta skärmdumpar på detta)
Däremot så vet jag att jag dragit eurobonus kortet när jag handlat på kjell & co men den finns inte i listan. Det kanske är annorlunda när man gör det fysiskt i butik
Att du kan göra Claim betyder väl mer att Onlineshopping portalen har registrerat att du klickat via portalen. Däremot betyder inte det att köpet blev helt korrekt registrerat. Men det är bra att den syns där, för det har hänt mig att jag klickar och sen har inte ens portalen registrerat klicket, och då går det inte att claima i efterhand.

Menar du att jag är off topic eller går det inte att dra kortet för att få poäng som i resturanger (flugger färg går väl) ?
Kjell & co har väl varken EB-intjäning på webben eller i butik. Sen, som tidigare nämnts så sker intjäning i fysiska butiker och restauranger genom en helt annan plattform och bolag (LoyalSolutions) än webshoppingen, som hanteras av LoyaltyKey.

Han menar att köp i butik där du drar eurobonuskortet inte har med onlineshopping att göra. Dina köp syns dvs inte där.

Kjell & co har väl varken EB-intjäning på webben eller i butik. Sen, som tidigare nämnts så sker intjäning i fysiska butiker och restauranger genom en helt annan plattform och bolag (LoyalSolutions) än webshoppingen, som hanteras av LoyaltyKey.

Trodde de var samma men nu när jag tänker på de så är det ju rätt klart att det är olika saker. Tack för ni klargjorde :)

Kjell var där i för några veckor sen om jag inte läst helt åt skogen förstås

Simple Feast kör ny kampanj med 3500p till nya kunder. För mig som ändå planerar att köpa de sista poängen som krävs för att nå FlyPremium 200k så blev detta i princip gratis mat (21,6 öre per poäng) :)

Tack för tipset. I princip riktigt bra. Fast jag blir lite chockad om jag ser att 3 måltider (för 2-3 personer) kostar 699 kr plus frakt. "för 2-3 personer" brukar lätt bli 1 stor portion bara för mig :D Och då där det ju väldigt dyrt för frysmat, oavsett hur hållbart.

Men klart, behöver man 3000-4000 EB poäng snabbt (om de nu inte tar flera månader) är det ju bättre att få dem samt lite mat än att köpa dem direkt från SAS för 600-800 spänn.

För er med norskt personnummer så kan man signa upp på ICE mobilabonnemang Junior för 0:- per månad och borde då erhålla 5000 poäng. Finns på norska delen av online shopping.

• Gilla
Reactions: Gus
Någon som vet om det finns någon aktuell återförsäljare bland alla som säljer bra resväskor?
Fick en resväska i present nyligen som ska inhandlas och fick välja och vraka.

Skulle ju vara fint med lite poäng, men det jag har spanat in just nu är en samsonite neopulse spinner som kostar 2079:- via Benify.

Går det att hitta något liknande fast öka poängen lite?

Någon som vet om det finns någon aktuell återförsäljare bland alla som säljer bra resväskor?

Skulle ju vara fint med lite poäng, men det jag har spanat in just nu är en samsonite neopulse spinner som kostar 2079:- via Benify.

Jag är väldigt nöjd med mitt köp från Väskan, snabb leverans, ger bra med poäng och denna vecka är det till och med kampanj med 70p/100kr, vilket de kör med ganska ofta.

Har du vägarna förbi Arlanda kan du prova KKDK i SkyCity, där du får 100p/100kr spenderat om du drar ditt medlemskort

Toppen