Senaste nytt

SAS Webshopping

Skaffade just en testprenumeration på dagens industri för vilket jag får 1000 poäng...om jag inte säger upp prenumerationen inom 14 dagar. Rimligen innebär detta att jag har ett fönster på 14 dagar när jag kan säga upp prenumerationen och få poängen, men utan att behöva betala något. Stämmer detta eller förbiser jag något?

Japp, efter två veckor kan du säga upp prenumerationen och få poängen utan att betala något. Tog den kampanjen senaste gången de körde.

Skaffade just en testprenumeration på dagens industri för vilket jag får 1000 poäng...om jag inte säger upp prenumerationen inom 14 dagar. Rimligen innebär detta att jag har ett fönster på 14 dagar när jag kan säga upp prenumerationen och få poängen, men utan att behöva betala något. Stämmer detta eller förbiser jag något?
Japp, efter två veckor kan du säga upp prenumerationen och få poängen utan att betala något. Tog den kampanjen senaste gången de körde.
Är man fortfarande tvungen att maila eller ringa in för att säga upp?

Kan även rekommendera nextory som har 800p kampanj just nu. Jag sa upp den efter ca 3v, har fått poängen och ingen betalning. Behövde dock maila sas då den inte registrerades direkt, men löste sig snabbt efter det.

Jag kunde säga upp via formulär på hemsidan iaf, behövde inte ringa eller maila. Vet inte om det ändrats denna gång.
Ah, men det sägs inte upp direkt då? Är väl fortfarande något som hanteras manuellt av DI? Hos DN sägs det ju upp och man får bekräftelse på vilket datum som är sista dagen för att läsa DN.

Ah, men det sägs inte upp direkt då? Är väl fortfarande något som hanteras manuellt av DI? Hos DN sägs det ju upp och man får bekräftelse på vilket datum som är sista dagen för att läsa DN.

Minns inte riktigt hur det blev, tror den blev uppsagd direkt. Hittar avslutet inte i mailen just nu.

Vet inte om alla vet om det redan, men bokar man Iberostar via Sas webshop så får man 30p/100 vilket snabbt genererar fina summor. Dessutom prisgaranti som alltid verkar placera de lägst...:)

Toppen