Senaste nytt

SAS Webshopping

Snacka om skillnader i shoppen. Gjorde ett köp på Lyko ikväll. 30 min senare kommer ett mail från SAS, o vad bra att poängen registreras för en gångs skull tänkte jag, men de var bekräftelse på att poängen redan var överförda. Bland de snabbaste jag varit med om för en "vanlig" shop.

Japp, därför blir det alltid Lyko vid sådan shopping till familjen. Snabba poäng:cool:

Någon som provat Simple Feast kampanjen med 2 500 poäng som förfaller 09-06-2019?
Måste man teckna abonnemang eller räcker det med att beställa en av deras matkassar vid ett tillfälle?

Funkade för mig också med bookbeat. När jag skulle hjälpa tjejen så gick det tyvärr inte, men jag tror det är pga att jag använde samma kort när jag skulle registrera mig. Bookbeat kände då igen kortnr, och sa att de kommer starta aktiveringen direkt om jag fortsätter. Bytte snabbt ut till ett annat kort, och det verkade fungera. Tyvärr kom det inte in några poäng för henne. Men nu får hon prova lite ljudböcker som plåster på såret :)

Själv funkade det för mig och en kompis, tog ca 2h från registrering tills att poängen var överförda.

Jag tänkte tipsa om att man får 50 p/100 kr på Stadium.se via portalen och att dom har en bra kampanj på t ex skor från Nike.
upload_2019-6-9_17-48-56.png

upload_2019-6-9_17-48-31.png

DI Digital är tillbaka med kampanj för er som inte tagit den innan. 1000p, glöm inte att man måste vänta minst 14 dagar innan man säger upp abonnemanget.

Toppen