Funkar det för svenskar att beställa också?
Tretti.se har dubbla poäng på kampanj, sista dagen idag...
Upptäckte det igår, tur för mig då jag skulle ha nya vitvaror till köket. Tyvärr tar de inte Amex, men väl PayPal.
Kashing... Nya friska poäng!
Tar Tretti.se paypal ?
Beställde en pyssellåda från "Club Creo" för 59 kr, för att få 600 poäng. Har en dotter som älskar att pyssla. Kul att testa. Sade upp abonnemanget direkt. Så långt allt bra.
Men de bombar mig med pyssellådor. Deras upplägg är att skicka 1 pyssellåda/månad. Nu har jag fått 4 st. olika pyssel-lådor på två veckor. Det är påskpysse, filt-djur, piprensare och det ena värre än det andra. Och när jag loggar in på deras sajt, står det mycket riktigt att jag saknar prenumeration.
...och några poäng finns det än så länge inte ett spår av. Hur ska detta sluta?
Nu fick jag mailet att poäng registrerats från Club Creo, sisådär 3 månader senare. Dock inget registrerat i portalen än.Mina ungar (och sambo) tycker pysslet är bra så jag har låtit abonnemanget rulla på. Men nej, inga poäng ännu...![]()
Jag har inte sett denna förut, tror den är ny.
Jag provade att beställa ett kontkatkort för 0 kr. Rapporterar om det betalas ut poäng så fort jag vet.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Visa bifogad bild 88701
Kollade nyss och gäller inte dör kontantkort längre.
Tackar! Testar också nu..Kan härmed rapportera att det funkade även med kontaktkort, även fast kampanjen sa annorlunda.
Visa bifogad bild 89454
Finns nu på lager igen enligt mail från Samsung... Det känns som det ska mycket till för att inte nappa på detta erbjudandet när man just nu sitter med en 1080p tv här hemma.![]()
Sitter idag på en LG 42" 1080p från 2008 som fortfarande duger för mig tills den säger upp sig, men 30k poäng har ju aldrig skadat och jag har varit sugen på att köpa en ny tv länge.
Känns som en bra win-win detta