Senaste nytt

SAS Webshopping

Beställde en pyssellåda från "Club Creo" för 59 kr, för att få 600 poäng. Har en dotter som älskar att pyssla. Kul att testa. Sade upp abonnemanget direkt. Så långt allt bra.

Men de bombar mig med pyssellådor. Deras upplägg är att skicka 1 pyssellåda/månad. Nu har jag fått 4 st. olika pyssel-lådor på två veckor. Det är påskpysse, filt-djur, piprensare och det ena värre än det andra. Och när jag loggar in på deras sajt, står det mycket riktigt att jag saknar prenumeration.

...och några poäng finns det än så länge inte ett spår av. Hur ska detta sluta?

Mina ungar (och sambo) tycker pysslet är bra så jag har låtit abonnemanget rulla på. Men nej, inga poäng ännu... o_O
Nu fick jag mailet att poäng registrerats från Club Creo, sisådär 3 månader senare. Dock inget registrerat i portalen än.

Jag har inte sett denna förut, tror den är ny.
Jag provade att beställa ett kontkatkort för 0 kr. Rapporterar om det betalas ut poäng så fort jag vet.

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Visa bifogad bild 88701

Kollade nyss och gäller inte dör kontantkort längre.

Kan härmed rapportera att det funkade även med kontaktkort, även fast kampanjen sa annorlunda.

upload_2019-4-17_15-51-38.png

Finns nu på lager igen enligt mail från Samsung... Det känns som det ska mycket till för att inte nappa på detta erbjudandet när man just nu sitter med en 1080p tv här hemma. :rolleyes:

Sitter idag på en LG 42" 1080p från 2008 som fortfarande duger för mig tills den säger upp sig, men 30k poäng har ju aldrig skadat och jag har varit sugen på att köpa en ny tv länge.
Känns som en bra win-win detta

Ett tips är att kolla in Benify om det är någon av er som har tillgång till det via jobbet. De har just nu paketpris på 22 940 kr för Samsung 2019 65'' Q80R + soundbar NW710 (värd 6 990 kr enligt Samsung men finns via prisjakt för 4 990 kr). Att jämföra med samma TV + 30 000 eurobonuspoäng för 26 990 kr.

Toppen