Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag kan bara hålla med om Kanders inlägg. Jag har en oled i min mörka hemmabio i källaren och en qled i det ljusa vardagsrummet en trappa upp. Svärtan på min oled är nästan i klass med min gamla plasma men kommer till sin fulla rätt i det mörka rummet samtidigt som min qled inte är i närheten av samma svärta men inte heller är särskilt ljuskänslig.

Hej alla. Köpte en iphone hos ellos via webshoppen idag. Har ni bra erfarenheter av ellos eller skall man börja förbereda sig på kamp för att få poängen?

Hej alla. Köpte en iphone hos ellos via webshoppen idag. Har ni bra erfarenheter av ellos eller skall man börja förbereda sig på kamp för att få poängen?
Du har precis beställt den!? Förbered dig inte för strid. Varför lägga energi på saker som eventuellt inte händer. Speciellt så här triviala saker.
Låt det gå ett par veckor och njut av din telefon när den kommer istället.

Är det då i ett ljust eller mörkt rum?
Tänker på @kander inlägg om fördelar och nackdelar kring detta.

Sitter idag på en LG 42" 1080p från 2008 som fortfarande duger för mig tills den säger upp sig, men 30k poäng har ju aldrig skadat och jag har varit sugen på att köpa en ny tv länge.
Känns som en bra win-win detta

De mörka partierna av bilden är ljusa i både mörkt eller ljust rum, det kommer från sidorna, har nog att göra med att den jag köpte är edge-lit. Ser jättefult ut. Men när det inte finns något mörkt parti i bilden är det jättebra bild.

De mörka partierna av bilden är ljusa i både mörkt eller ljust rum, det kommer från sidorna, har nog att göra med att den jag köpte är edge-lit. Ser jättefult ut. Men när det inte finns något mörkt parti i bilden är det jättebra bild.

Det är nog backlight bleed eller "clouding", bara att googla tv+clouding.

Viss clouding ska man som konsument visst acceptera men är det mycket så be om att få en ny! Jag bytte några tv innan jag fick en som var ok, Sony Bravia iofs men ändå.

Tretti.se har dubbla poäng på kampanj, sista dagen idag...

Upptäckte det igår, tur för mig då jag skulle ha nya vitvaror till köket. Tyvärr tar de inte Amex, men väl PayPal.

Kashing... Nya friska poäng!

Beställde precis ett mobilabonnemang från ICE på norska webshoppen, de har dubbla poäng kampanj den här veckan, 4000p istället för 2000p så det är en ganska bra deal!
Valde ett abonnemang för 99kr/månad som ej har någon bindningstid. Har dock inte fått ett bekräftelsemail på att det har registrerats än, väntar med spänning!

Beställde precis ett mobilabonnemang från ICE på norska webshoppen, de har dubbla poäng kampanj den här veckan, 4000p istället för 2000p så det är en ganska bra deal!
Valde ett abonnemang för 99kr/månad som ej har någon bindningstid. Har dock inte fått ett bekräftelsemail på att det har registrerats än, väntar med spänning!
Funkar det för svenskar att beställa också?

Toppen