Robert flysas
Moderator
@Big Birger Precis så gör jag också. Köper där man får flest poäng
På CDON kan du betala med Paypal kopplat till AmexBehövde köpa ett nytt tangentbord + mus. Föredrar ett ergonomiskt från Microsoft. Webhallen hade till min stora förvåning inte det till försäljning. CDON och Dustin Home tar inte Amex. Men Inkclub sålde det för samma pris, de tar Amex och 60 poäng/100 kr. Många bäckar små.![]()
InkClub och 24.se är favoriter när det kommer till viss typ av elektronik. Blev riktigt förvånad när jag hittade ordentlig nätverksutrustning på 24 för ungefär samma pris som cdon/dustin/webhallen, till betydligt fler poäng.Behövde köpa ett nytt tangentbord + mus. Föredrar ett ergonomiskt från Microsoft. Webhallen hade till min stora förvåning inte det till försäljning. CDON och Dustin Home tar inte Amex. Men Inkclub sålde det för samma pris, de tar Amex och 60 poäng/100 kr. Många bäckar små.![]()
Finns nu på lager igen enligt mail från Samsung... Det känns som det ska mycket till för att inte nappa på detta erbjudandet när man just nu sitter med en 1080p tv här hemma.verkar bara vara "förköp" eller vänta på leverans på alla tv just nu,.,. men kanske dyker upp som tillgängligt så småningom
Finns nu på lager igen enligt mail från Samsung... Det känns som det ska mycket till för att inte nappa på detta erbjudandet när man just nu sitter med en 1080p tv här hemma.![]()
Sant... det verkar vara en bättre teknik, men hur pass mycket bättre egentligen? Kommer en familj som går från en gammal 1080-tv till 4k qled känna av någon större skillnad? Iofs så ska man ju dras med den en längre tid förhoppningsvis...Nice, men personligen hade jag velat ha en OLED![]()
Sant... det verkar vara en bättre teknik, men hur pass mycket bättre egentligen? Kommer en familj som går från en gammal 1080-tv till 4k qled känna av någon större skillnad? Iofs så ska man ju dras med den en längre tid förhoppningsvis...
Men poängen känns rätt nice i värde i det korta loppet i alla fall.![]()
Fair enough... ja detta tål att tänkas på lite.Well nu är jag ingen expert och jag tänker på mitt egna specifika case då jag idag har en 55 tums 1080p LED, så skillnaden mot en 4k OLED lär bli rätt stor. Dessutom är jag väldigt taggad på OLED pga total svärta och hur tunna de är och men har inget behov av uppgradering i dagsläget så jag har bestämt att när det väl är dags så blir det OLED för min del (då lär priserna fallit mer).
Har en polare med nån fet Samsung QLED med HDR och 4K och allt och visst, den är fet men personliger vill jag ha OLED.
Är i samma situation som @kander och @chronomaster. Ett annat problem är att OLED inte verkar finnas i 49-50". Vi får svårt att få in något större än så där TVn sitter idag.. Hittar ingen mindre än 55" så jag kanske har svaret redan där.