Senaste nytt

SAS Webshopping

Behövde köpa ett nytt tangentbord + mus. Föredrar ett ergonomiskt från Microsoft. Webhallen hade till min stora förvåning inte det till försäljning. CDON och Dustin Home tar inte Amex. Men Inkclub sålde det för samma pris, de tar Amex och 60 poäng/100 kr. Många bäckar små. :)
På CDON kan du betala med Paypal kopplat till Amex

Behövde köpa ett nytt tangentbord + mus. Föredrar ett ergonomiskt från Microsoft. Webhallen hade till min stora förvåning inte det till försäljning. CDON och Dustin Home tar inte Amex. Men Inkclub sålde det för samma pris, de tar Amex och 60 poäng/100 kr. Många bäckar små. :)
InkClub och 24.se är favoriter när det kommer till viss typ av elektronik. Blev riktigt förvånad när jag hittade ordentlig nätverksutrustning på 24 för ungefär samma pris som cdon/dustin/webhallen, till betydligt fler poäng. :)

Med det sagt det är alltid värt att köra en snabbkalkyl och se ifall du får bra pris på poängen. Cervera kan t.ex. ge riktigt bra poäng vid deras dubbla poäng-kampanjer men kan också ha sjukt höga priser om man jämför med andra liknande affärer på t.ex. köksmaskiner och liknande. Kostar det mer än 13 öre per poäng måste man ifrågasätta om det inte går att fixa poäng på annat sätt, såvida du inte är i akut behov av spend eller poäng.

Nice, men personligen hade jag velat ha en OLED :)
Sant... det verkar vara en bättre teknik, men hur pass mycket bättre egentligen? Kommer en familj som går från en gammal 1080-tv till 4k qled känna av någon större skillnad? Iofs så ska man ju dras med den en längre tid förhoppningsvis...

Men poängen känns rätt nice i värde i det korta loppet i alla fall. :)

Sant... det verkar vara en bättre teknik, men hur pass mycket bättre egentligen? Kommer en familj som går från en gammal 1080-tv till 4k qled känna av någon större skillnad? Iofs så ska man ju dras med den en längre tid förhoppningsvis...

Men poängen känns rätt nice i värde i det korta loppet i alla fall. :)

Well nu är jag ingen expert och jag tänker på mitt egna specifika case då jag idag har en 55 tums 1080p LED, så skillnaden mot en 4k OLED lär bli rätt stor. Dessutom är jag väldigt taggad på OLED pga total svärta och hur tunna de är och men har inget behov av uppgradering i dagsläget så jag har bestämt att när det väl är dags så blir det OLED för min del (då lär priserna fallit mer).

Har en polare med nån fet Samsung QLED med HDR och 4K och allt och visst, den är fet men personliger vill jag ha OLED.

Well nu är jag ingen expert och jag tänker på mitt egna specifika case då jag idag har en 55 tums 1080p LED, så skillnaden mot en 4k OLED lär bli rätt stor. Dessutom är jag väldigt taggad på OLED pga total svärta och hur tunna de är och men har inget behov av uppgradering i dagsläget så jag har bestämt att när det väl är dags så blir det OLED för min del (då lär priserna fallit mer).

Har en polare med nån fet Samsung QLED med HDR och 4K och allt och visst, den är fet men personliger vill jag ha OLED.
Fair enough... ja detta tål att tänkas på lite.

Är i samma situation som @kander och @chronomaster. Sitter med en gammal 46" 1080p. Den är gammal som gatan men fungerar fint så har inget omedelbart behov av att byta ut den. Denna deal är förstås lockande, men hur bra är produkterna? De verkar som de nyligen har lanserats. Frågan är om man ska vänta på OLED eller köpa någon av modellerna i denna kampanj? Kanske lite OT i denna tråd. Ett annat problem är att OLED inte verkar finnas i 49-50". Vi får svårt att få in något större än så där TVn sitter idag.. Hittar ingen mindre än 55" så jag kanske har svaret redan där :D.

Är i samma situation som @kander och @chronomaster. Ett annat problem är att OLED inte verkar finnas i 49-50". Vi får svårt att få in något större än så där TVn sitter idag.. Hittar ingen mindre än 55" så jag kanske har svaret redan där :D.

Se det som en möjlighet och inte ett problem, bygg om vardagsrummet! :) #nextlevel #pointhunter

Byggmax 30p/100kr (har ofta dubbla poäng kampanj)
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Flügger 200p/100kr
SAS EuroBonus Member Portal

Toppen