Senaste nytt

SAS Webshopping

Plusdeal verkar just nu vara rena lotteriet. Två beställningar den 23 feb varav en levererad efter 10 dagar och den andra borttappad på lagret enligt supporten. Väntar på återbetalning men får behålla EB poängen. Två beställningar 5e mars varav en aviserad idag och ingen info om den andra. Men men borttappade paket blir ju också en källa till billiga poäng...

Beställde en pyssellåda från "Club Creo" för 59 kr, för att få 600 poäng. Har en dotter som älskar att pyssla. Kul att testa. Sade upp abonnemanget direkt. Så långt allt bra.

Men de bombar mig med pyssellådor. Deras upplägg är att skicka 1 pyssellåda/månad. Nu har jag fått 4 st. olika pyssel-lådor på två veckor. Det är påskpysse, filt-djur, piprensare och det ena värre än det andra. Och när jag loggar in på deras sajt, står det mycket riktigt att jag saknar prenumeration.

...och några poäng finns det än så länge inte ett spår av. Hur ska detta sluta?

Beställde en pyssellåda från "Club Creo" för 59 kr, för att få 600 poäng. Har en dotter som älskar att pyssla. Kul att testa. Sade upp abonnemanget direkt. Så långt allt bra.

Men de bombar mig med pyssellådor. Deras upplägg är att skicka 1 pyssellåda/månad. Nu har jag fått 4 st. olika pyssel-lådor på två veckor. Det är påskpysse, filt-djur, piprensare och det ena värre än det andra. Och när jag loggar in på deras sajt, står det mycket riktigt att jag saknar prenumeration.

...och några poäng finns det än så länge inte ett spår av. Hur ska detta sluta?
Mina ungar (och sambo) tycker pysslet är bra så jag har låtit abonnemanget rulla på. Men nej, inga poäng ännu... o_O

Tänkte passa på att utnytta Inkclub kampanjen 120p/100kr. Någon som har erfarenhet kring om det fungerar att använda rabattkod när man handlar via SAS portalen?

Jag har torskat många poäng på så vis. Klippt från villkoren:

upload_2019-3-26_19-35-43.png

Hur är det med dessa butiker som är anslutna till SAS säg tex Åhlens eller Sephora, måste man köpa via portalen för att få dom extra poängen utöver 20p/100kr som man får för att man betalat med AMEX Elite?
Eller kan man traska in på butikerna och få dessa extra poäng med?

Hur är det med dessa butiker som är anslutna till SAS säg tex Åhlens eller Sephora, måste man köpa via portalen för att få dom extra poängen utöver 20p/100kr som man får för att man betalat med AMEX Elite?
Det som finns på shoppingportalen gäller för köp på nätet. Det är annat som gäller för poäng direkt i butik. Då kan du kolla karta i t.ex. SAS appen för att se vilka restauranger o affärer som ger poäng. Rituals har t.ex. både i butik o på nätet men de är inget generellt. De du anger gäller troligtvis bara på nätet.

Om du öppnar SAS appen på telefonen och går in på sektionen Eurobonus så hittar du denna länk

a7b02423d328cf442ed857fced800491.jpg

Då får du upp en karta på fysiska butiker där du kan tjäna poäng genom att dra ditt eurobonuskort.

Der är ingen koppling till SAS Onlineshopping.

Alla extrapoäng som står listade på SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng kan endast erhållas genom köpa via portalen.

Sen finner du fysiska butiklista här:
SAS EuroBonus Member Portal
OBS kom ihåg att ha med ditt vanliga SAS medlemskort funkar inte med MC eller AmEX.

Ett visst undantag är att vissa onlineshops via SAS portalen erbjuder att du kan hämta varan i butik (men du kommer fortfarande att ha betalt online - för dubbeldipp betala med AmEX eller SAS MC)

Edit: Ser nu att jag är lite sen på bollen.

Toppen