Senaste nytt

SAS Webshopping

Bara den Danska poängen precis som @Magnus Lindskog säger. Jag tror nog att det krävs ganska hård användning av danska offers för att det ska hända. Jag har signat upp mig på en handfull och fått poäng. Någon som råkat ut för det kan säkert utveckla...
Tror jag hade 2 eller 3 sajter jag signade upp på. Var nog lite otur bara då de var många som körde dessa erbjudanden samtidigt härifrån o så gjorde de väl nån körning. O jag signade ju faktiskt upp innan de fanns krav på att de skulle vara danska nummer så poängen drogs tillbaka en bra stund senare när de ändrat villkoren men kändes ju inte som de var lönt att bråka om. Man får välja sina strider.

Ajdå, fick du någon varning om det? Tog de poäng som var på väg eller poäng som redan överförts till ditt EB-konto?
Poäng som var överförda, de bara försvann o summan stämde bra med det. Hände en del andra här med vet jag vid det tillfället. O nu är ju reglerna rätt tydliga med danska EB konton så finns ingen poäng med det om man har svenskt.

Inte fått något mejl om poäng från proteinbolaget beställde 9/1 bara att vänta 8 veckor och sedan mejla och efter registrera?

Ja, gör en anteckning någonstans, spara orderbekräftelsen och vänta 8 veckor. Patience is key när det kommer till webshoppen...

Precis, min medfödda OCD har skapat en mapp i mailen där jag lägger alla orderbekräftelser/kvitton.

Då kan jag enkelt se vilket datum det var jag tecknade avtalet/köpet, för att sedan följa upp efter 2 mån och har inga poäng påförts så sköntaxerar jag dom direkt i "saknade poäng formuläret". Patience som Axl Rose sjöng.

Toppen