Senaste nytt

SAS Webshopping

Berglund

Medlem
Jag ser nu att det nu står x antal poäng inkommande på portalen. Men de har inte kommit till mitt sas konto.

Är det bara att vänta och se. Och hur länge står dom som kommande??
Det är ju nu det spännande ”julklappsmomentet” börjar! Likt ett barn som går och väntar får man nu förbereda sig på att - just det - vänta allt mellan en dag till flera år! Jag fick själv poäng tidigare i år (2018) för ett köp som gjordes 2016...
 
Jag köpte den 9 oktober. Så det har gått 8 veckor.
Jag har reggat dom som saknat och fått svar att det inte finns ngt köp registrerat av kundtjänst.

Jag ser nu att det nu står x antal poäng inkommande på portalen. Men de har inte kommit till mitt sas konto.

Är det bara att vänta och se. Och hur länge står dom som kommande??

Ifall det nu efter samtal med kundtjänst hamnat poäng på inkommande så borde du ju få dem i alla fall men hur lång tid det tar innan de kommer över är svårt att säga. Detta eftersom det ju i normalfallet kan ta 8 veckor innan de går från inkommande till överförda. O det är ju så klart först när de står som överförda som poängen bör hamna på ditt konto inom några dagar. Det är ju även rätt ofta de inte ens förts över efter 8 veckor utan man fått skicka ett mail till dem och sagt åt dem att det nu gått 8 veckor så var vänliga och för över poängen. Tror ingen kan svara på det men finns de som inkommande så hade jag nöjt mig med det och eventuellt om några veckor mailat och frågat när de tänker överföra dem ifall de inte redan gjort det.
 

Bryant

Medlem
Någon som testat att beställa tallrikar från Fyrklövern för 99 kr för att få 1500 poäng?

Tolkar det som att det går utmärkt att säga upp "abonnemanget" direkt, om man inte blir våldsamt förtjust och tycker att 488 kr är toppen för ett kuvert i månaden i 12 månader för att få en komplett uppsättning tallrikar för en tomtearmé. :)

Jag tolkar det också så: " Abonnemang
När du startar ett abonnemang får du leverans av beställda produkter en gång i månaden så länge du själv vill."

Kanske skulle beställa och ge bort i julklapp

Har ni testat? Jag är sugen på poängen men inte tallrikarna :)
 

Hubert

Medlem
Jag funderade också på tallrikarna men det var lite otydligt när man senast skulle avboka nästa fyra och jag ville verkligen inte stå där med åtta tomtetallrikar... :)
 
Hua...Ska detta sluta med att halva BC sitter med en samling av tallrikar som ingen vill ha. Gud hjälpte mig!:p

Våga vägra fyrklövern för 1500 poäng. Vi kan inte vara så desperata, eller? :confused::D

Inte? Jag vill åt varenda poäng som går, men just jultallrikarna har jag inte beställt än. Fick tummen upp av frugan, men backade när jag såg att man bara fick två tallrikar och några glas. ;)
 
Toppen