Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon som testat att beställa tallrikar från Fyrklövern för 99 kr för att få 1500 poäng?

Tolkar det som att det går utmärkt att säga upp "abonnemanget" direkt, om man inte blir våldsamt förtjust och tycker att 488 kr är toppen för ett kuvert i månaden i 12 månader för att få en komplett uppsättning tallrikar för en tomtearmé. :)

Jag tolkar det också så: " Abonnemang
När du startar ett abonnemang får du leverans av beställda produkter en gång i månaden så länge du själv vill."

Kanske skulle beställa och ge bort i julklapp
 

Rebel

Medlem
Om man inte får sina poäng.När man mailar in och får till svar att man ska vända sig dit man har handlat, efter som köpet inte är gjort hos online portalen. Trots att man har fått en mail med bekräftelse när man handlade. Vad gör man då ??
Ger upp och inser att man har blivit blåst av sas igen ??
Någon som har en ide ??
 
Om man inte får sina poäng.När man mailar in och får till svar att man ska vända sig dit man har handlat, efter som köpet inte är gjort hos online portalen. Trots att man har fått en mail med bekräftelse när man handlade. Vad gör man då ??
Ger upp och inser att man har blivit blåst av sas igen ??
Någon som har en ide ??
Är det köpt i en vanlig affär som ska ge poäng om man drar sitt SAS kort eller hur har du handlat?
 

Canadien

Medlem
Om man inte får sina poäng.När man mailar in och får till svar att man ska vända sig dit man har handlat, efter som köpet inte är gjort hos online portalen. Trots att man har fått en mail med bekräftelse när man handlade. Vad gör man då ??
Ger upp och inser att man har blivit blåst av sas igen ??
Någon som har en ide ??
Vilket datum fick du mailet? Står poängen som kommande när du klickar på ditt konto i portalen?
 

Rebel

Medlem
det brukar ta upp till 8 veckor innan de syns på Eurobonuskontot. Syns de som kommande i portalen?

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Jag köpte den 9 oktober. Så det har gått 8 veckor.
Jag har reggat dom som saknat och fått svar att det inte finns ngt köp registrerat av kundtjänst.

Jag ser nu att det nu står x antal poäng inkommande på portalen. Men de har inte kommit till mitt sas konto.

Är det bara att vänta och se. Och hur länge står dom som kommande??
 
Toppen