Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag kan inte hitta någon referens (återförsäljare eller Riedels hemsida) till de andra storlekarna för en Riedel Amadeo - vilket gör att det känns högst tveksamt det är en Riedel.
Letade vidare lite, via danska Plusdeal-sidan går det att bildsöka med Google. Där finns också fler bilder varav flera ger resultat på Aliexpress och liknande. Vill man ha en kopia blir det kanske billigare på t ex https://www.ebay.com/itm/Luxury-U-Red-Shape-Wine-Decanter-Crystal-Glass-Wine-Pourer-Wine-Carafe-1500ml. Ledsen om jag lurat någon.:(

Extremt dåligt av Plusdeal att kalla den "Amadeo" dock.

Hur lång tid brukar kundtjänst ta för att svara på er? Skickade in en liten påminnelse om Hallon + Swiftr och gjorde en efterregistrering den 24:e november, inte hört ett ljud därifrån på över två veckor nu...

Har köpt varor via portalen ett tag och för mig har Bokus varit den enda affären som varit konsekventa och lagt in poängen i mitt Eurobonuskonto samma dag som inköpen gjordes. Med andra har det oftast varit en efterregistrering efter 8 veckor men poängen har lagts in rätt så snabbt då (Har inte behövt tjata på saknade poäng hittills iaf).

Måste hitta ett bra sätt att ha koll på köp, nu har jag inte gjort så mycket men har nog missatnågra poäng in och kan inte efterregistera för jag har för dålig admin på det här än så lnge, hur gör ni andra?

Toppen