Kimmen00
Medlem
Nu säger Nextory "Denna kampanjkoden är inte giltig" om Eurobonus som blir förifyllt som kampanjkod.
Du kanske har använt samma Email förut? Gäller bara en gång per email.
Nu säger Nextory "Denna kampanjkoden är inte giltig" om Eurobonus som blir förifyllt som kampanjkod.
Beställde du Mobilt bredband med surf i både 3G och 4G - tre.se som inte kostar något första månaden och som har 1 månads uppsägningstid?Ny kampanj med Tre. 2000 poäng den här gångenShoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Jag beställde ett mobilt bredband. Det tog mindre än en timme innan mailet kom med att "din beställning har registrerats"..Nu återstår att se när man verkligen får in dem på EB-kontot..
Beställde du Mobilt bredband med surf i både 3G och 4G - tre.se som inte kostar något första månaden och som har 1 månads uppsägningstid?
Ny kampanj med Tre. 2000 poäng den här gångenShoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Jag beställde ett mobilt bredband. Det tog mindre än en timme innan mailet kom med att "din beställning har registrerats"..Nu återstår att se när man verkligen får in dem på EB-kontot..
Ah..skulle varit lite tydligare inser jag nu. Detta beställde jag: Startpaket för bredband - Kontantkort för bredband 0:-Beställde du Mobilt bredband med surf i både 3G och 4G - tre.se som inte kostar något första månaden och som har 1 månads uppsägningstid?
Ah..skulle varit lite tydligare inser jag nu. Detta beställde jag: Startpaket för bredband - Kontantkort för bredband 0:-
3Kontant startpaket för kontantkort - tre.se
Beställde precis deras minsta mobilabonnemang för 49:- i månaden i tre månader. Ska låta det gå någon månad och sedan säga upp det. Jag hoppas att poängen registreras snart!Extra poäng på Hallon och di.se denna vecka!