Senaste nytt

SAS Webshopping

Lade 5 ordrar från Tekungen i december och fick poängen efter ca 7-8 veckor. Glömde/orkade inte hämta ut paketet men fick behålla poängen (men inga pengar tillbaka, vilket jag iofs inte ville ha eller räknade med eftersom jag fick poängen). I februari blev det 20 ordrar till, inom loppet av 15 min, som jag fortfarande saknar poäng för. Men det kommer väl snart :)

har också kör en överdrivet massa beställningar. en tidsfråga innan de slutar med denna deal eller inför endast på 1 köp. Drack inte så mycket te förut men börjat ta med till jobbet ;) köpte smidiga tepåsar också på samma ställe (självklart en egen beställning).

Någon som faktiskt testat tekungen? Det känns ju oehört bra, speciellt för mig som faktiskt dricker mycket te. English breakfast + frakt = 38 kr, ger 360 poäng! (0.1056 kr/poäng).
Testat två gånger, poängen är registrerade som ”på väg”, så ännu inne inne som användbara poäng. Har köpt teblomma för 33kr inkl. frakt, är billigaste jag hitta på hela hemsidan.

Se inlägg här
SAS Webshopping | Sida 37 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Mat.se känns ju som en riktigt bra engångs deal. 1200 poäng så kan man ju passa på att köpa saker man ändå behöver.

Handlar man för över 700 kr så är hemkörningen gratis och använd gärna denna rabattkod så blir det en liten förtjänst till. ;-)
Rabattkod: SOL18 (ger 150 kr, så du måste handla för 850 kr.)
Fick bekräftelsemailet ca 30 minuter senare att poängen är på väg.

Handlar man för över 700 kr så är hemkörningen gratis och använd gärna denna rabattkod så blir det en liten förtjänst till. ;-)
Rabattkod: SOL18 (ger 150 kr, så du måste handla för 850 kr.)
Fick bekräftelsemailet ca 30 minuter senare att poängen är på väg.
Rabattkoder ska dock diskriminera Eurobonusintjäningen i teorin. Men ibland fungerar det ändå.

• Gilla
Reactions: RB7
Toppen