Senaste nytt

SAS Webshopping

Även tidningen (?) Berlingske.dk funkade för mig, 850 poäng gratis om du säger upp direkt.

Det finns en knapp för uppsägning när en är inloggad > som triggar ett meddelande till kundtjänst. Behövde inte ringa någonstans och fick uppsägningen bekräftad idag. Poängen redan inne på kontot också.
Skulle du kunna ge en mer detaljerad beskrivning hur du gjorde uppsägningen via hemsidan. Skulle uppskattas!

Även tidningen (?) Berlingske.dk funkade för mig, 850 poäng gratis om du säger upp direkt.

Det finns en knapp för uppsägning när en är inloggad > som triggar ett meddelande till kundtjänst. Behövde inte ringa någonstans och fick uppsägningen bekräftad idag. Poängen redan inne på kontot också.
Skulle du kunna ge en mer detaljerad beskrivning hur du gjorde uppsägningen via hemsidan. Skulle uppskattas!

Jag minns inte exakt men först behöver man få ett kvitto som gör att prenumerationen aktiveras, kommer ganska kort efter att man signat upp men inte direkt. Så en kan säga upp först lite efter att man signat.

Väl inloggad tog jag bara fram vänsterspalten sen fanns de någon knapp med typ ”opseg prenumeration” eller liknande. Mycket enkelt å hitta, typ omöjligt å missa!

Har ni köpt upp allt te för 25 kronor nu på Tekungen? :)
Hittade att man kunde köpa en te-blomma, blir kul att testa i alla fall.

nån som testat c more? Får man poäng per månad om man prenumererar?

edit: står nämligen: Villkoren som uppges på denna Webbshoppingsportal samt butikens villkor gäller vid varje köptillfälle

Last edited:
nån som testat c more? Får man poäng per månad om man prenumererar?

edit: står nämligen: Villkoren som uppges på denna Webbshoppingsportal samt butikens villkor gäller vid varje köptillfälle

Men står också:
Vänligen notera: Detta erbjudande kan endast användas en gång per EuroBonus medlem och gäller endast för nya kunder. Inga poäng erhålls för C More Golf.

Toppen