Senaste nytt

SAS Webshopping

Sånt där ska man passa sig för, precis det som dödade dealen från citygross tidigare när folk köpte en jäst och inget mer. Tog inte lång tid innan dealen plockades bort och folks order makulerades.

Jag förstår det. Tyvärr levererar inte mat.se till min del av landet, så därför vart det minsta möjliga vara hem till brorsan. Men det är väll lite likadant som med alla gratis abbonemang man kan signa upp sig på som folk avslutar direkt poängen har komimt in.

Jag förstår det. Tyvärr levererar inte mat.se till min del av landet, så därför vart det minsta möjliga vara hem till brorsan. Men det är väll lite likadant som med alla gratis abbonemang man kan signa upp sig på som folk avslutar direkt poängen har komimt in.
Det är inte riktigt samma sak även om båda är att nyttja det hela till max.
Citygross erbjudandet var faktiskt helt ok även om man faktiskt köpte matkassar hos dom, denna möjlighet försvann dock och begränsningen blev 1 köp istället för obegränsat med köp. Citygross samt även lensway hade ju kontroller som faktiskt slog in när folk nyttjade deras kampanjer till max och de stängdes ner på några timmar/dagar.
Rimligheten att köpa ett jästpaket och få det hemlevererat finns ju inte, även om det ur poäng/krona perspektivet är det bästa men ingen skull eju "normalt" sätt göra ett sådant köp och det flaggas onekligen i systemen hos vissa leverantörer som då riskerar att döda en bra deal i förtid.

ABS Weels ger 400 poäng/köp. Under tillbehör säljer de fälgbultar. 1 kostar 25:- Valet finns att hämta i butik så blir det fraktfritt ;-)
0,0625 SEK/poäng.
Ingen reflexvästdeal men ändå :)

Någon som faktiskt testat tekungen? Det känns ju oehört bra, speciellt för mig som faktiskt dricker mycket te. English breakfast + frakt = 38 kr, ger 360 poäng! (0.1056 kr/poäng).
Har handlat på tekungen vid flera tillfällen. Bra butik. Poängen till frugans EB ganska omedelbart.

Nu har jag gjort ett ryck via EBportalen och signat Bonnier, DN,DI,dinvitamin och köketsbox för att få engångspoängen. Får se hur detta slutar och hur krångligt det är att säga upp om en vecka =) Även Tekungen för 36kr gjordes

Även tidningen (?) Berlingske.dk funkade för mig, 850 poäng gratis om du säger upp direkt.

Det finns en knapp för uppsägning när en är inloggad > som triggar ett meddelande till kundtjänst. Behövde inte ringa någonstans och fick uppsägningen bekräftad idag. Poängen redan inne på kontot också.

• Gilla
Reactions: RB7
Även tidningen (?) Berlingske.dk funkade för mig, 850 poäng gratis om du säger upp direkt.

Det finns en knapp för uppsägning när en är inloggad > som triggar ett meddelande till kundtjänst. Behövde inte ringa någonstans och fick uppsägningen bekräftad idag. Poängen redan inne på kontot också.

Jag fick inte poäng från Berlingske, dock från de andra tre. Orkar inte dra i det för 850p.

Toppen