Inga kampanjer denna vecka ännu. Har shoppen gått på semester tro![]()
Sista dagen att signa upp sig är 13/7
Inga kampanjer denna vecka ännu. Har shoppen gått på semester tro![]()
Du behöver inte köra ett år, bara byta lite hit o dit... Sedan försöka få Tibber erbjuda något lockande för att du ska byta tillbakaKanske skulle köra ett år med någon annan elleverantör... Svårt att göra ROI på det bara. Kör Tibber idag och ligger alltid lägre än vad andra kan erbjuda per år så frågan är vad poängen "kostar". Får räkna lite.
https://www.hedvig.com/se/partner/sas-eurobonus kanske är det du tänker på? Men jag tror inte de har kortbetalning, mitt dras via autogiro vilket jag tror är enda valet.Vad hette försäkringsbolaget med EB intjäning och kortbetalning? Jag hittade inget i onlineshoppingen nu. Bra ”nivå” läge byta hemförsäkring mm om kampanj där nu.
Kan det ha varit Sejfa? Finns inte där nu, men de har iaf kortbetalning.Vad hette försäkringsbolaget med EB intjäning och kortbetalning? Jag hittade inget i onlineshoppingen nu. Bra ”nivå” läge byta hemförsäkring mm om kampanj där nu.
Vad har jag missat? Vilken ändring har skett?Möjligt, har iaf en granne som jobbar för Hedvig, ska fråga honom om de kan lösa kort. Ännu mer aktuellt nu efter SAS MC’s senaste räknings”enahancement”