Senaste nytt

SAS Webshopping

Det gäller även de fasta, står ju på flera. Även från villkoren:

” Från 27 juni till 30 september 2025 ger vi dig 20 % nivåpoäng på alla dina köp hos SAS Online Shopping. Detta gäller både köp där du tjänar poäng per 100 kr och hos partners där du får ett fast antal poäng per köp.”

Gäller inte dom fasta poängen, endast de som är "rörliga" x poäng/100 SEK. Om inte dom angivit annat på andra ställen än villkoren?
Screenshot_20250627-175724_Vivaldi.png

Ah super, den sidan jag läste så stod inte dom med. Då blir det absolut lätt och folk borde passa på och boosta upp sig själva till EBD/EBG :p

Detta år blir verkligen Easy-Mode iom CT, dubbla poäng i mars-maj och annat gott :D

Är det någon som vet om man kan använda flera presentkort på Grillkung? Ger 1p/1kr men finns bara i 500kr valör.

Ska köpa en billig rök så behöver använda sju presentkort i så fall. Grillkung har stängt, kanske måste vänta till på måndag annars.

Vad kan man handla dyrt på sas onlineshopping som ger galet med poäng? Jag skaffade ju tyvärr Vimla nyss. El ingår till min BR. Det hade varit fint att slippa en MR för fortsatt EBD. Minskningen av poäng (25%) gör det svårt denna period. Något frekvent proffs i portalen här?

Vad kan man handla dyrt på sas onlineshopping som ger galet med poäng? Jag skaffade ju tyvärr Vimla nyss. El ingår till min BR. Det hade varit fint att slippa en MR för fortsatt EBD. Minskningen av poäng (25%) gör det svårt denna period. Något frekvent proffs i portalen här?
Inget proffs men enklaste just nu är väl amazon. Jag köpte nyligen en MacBook vilket gav runt 7000p tyvärr innan man fick level poäng. Men just nu ser det ut som jag klarar diamanten ändå.

Du har ju andra abonnemang också, Halebop kör 4k kampanj nu. Annars är ju hemköp ändå något vettigt, du kan ju köpa några årslager av toalettpapper/hushållspapper eller konserver :) De brukar ju ha kampanj hyfsat ofta till 30-50p/100kr.

Inkclub kör ju 100p/100kr nu, de har ex kaffe 12pack gevalia för 950kr vilket ju ändå är ett ok pris. Fanns robotdammsugare för 15k :)

Last edited:
Du har ju andra abonnemang också, Halebop kör 4k kampanj nu. Annars är ju hemköp ändå något vettigt, du kan ju köpa några årslager av toalettpapper/hushållspapper eller konserver :) De brukar ju ha kampanj hyfsat ofta till 30-50p/100kr.

Så synd att det inte finns norröver, bor i Piteå och Luleå och närmaste är i Övik.

Vet du hur många gånger de senaste åren jag utgjutit mig över att elen till vår hyresvilla ingår ;)

• Haha
Reactions: M.K
Toppen