Senaste nytt

SAS Webshopping

Någon annan som har problem med amazong? Följde alla steg och köpte resväskor för 4000kr. Fått ett mail att ett köp på 69kr har registrerats endast.
 
Även jag hade problem igår. Beställde en keps på förmiddagen. Sen ännu en order på eftermiddagen på ett par airpods. Gjorde ingen skillnad i beställningsförfarande. Båda är skickade och kommer idag. Ser endast poängen för den billiga kepsen :(
 
Sista dagen idag för detta generösa erbjudande. :)
 

Attachments

  • Skärmavbild 2025-07-06 kl. 13.28.18.png
    Skärmavbild 2025-07-06 kl. 13.28.18.png
    348,6 KB · Visningar: 68
Nu när jordgubben sitter bakom lås och bom passar hallon på att erbjuda ett generöst erbjudande. Sista dagen även idag att signa upp sig.
 

Attachments

  • Skärmavbild 2025-07-06 kl. 13.33.04.png
    Skärmavbild 2025-07-06 kl. 13.33.04.png
    368,1 KB · Visningar: 66
  • Skärmavbild 2025-07-06 kl. 13.33.41.png
    Skärmavbild 2025-07-06 kl. 13.33.41.png
    66,3 KB · Visningar: 69
Det har varit struligt för mig på flera e-shoppar där man måste efterregistrera inom 12 veckor.
Samma här. Fruktansvärt trött på att det aldrig blir konsekvent bra. Verkar som att lösningen går in i formsvackor emellanåt där ingenting fungerar gällande registrering och utbetalning av poäng.
 
Angående erbjudanden från elbolagen, är det något bekymmer om den som står på elabonnemanget inte är samma person som har EuroBonus-kontot?
 
Toppen